Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Przerobiłem rower na elektryczny

Wbijaj na fejsa: https://www.facebook.com/Kuba.Klawiterr/
Kanał Konrada: https://goo.gl/UvNpLx
Strona Konrada: https://www.e-biker.pl (podając przy zakupie hasło KLAWITER otrzymacie 5% rabatu)

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

34 thoughts on “Przerobiłem rower na elektryczny

  1. Kuba mam pytanie z innej beczki zegarek co go nosisz luminox 1925 jak się nie mylę jak on z biegiem czasu się zachowuje?
    Bateriozerny? Jak pasek czy nie ciemnieje od noszenia itp
    Czy polecasz?

  2. KUPIŁEM GOTOWY Fiido D4S 20 cali 36V/10,4Ah ZA 2879 ZŁ przy jeździe 50%bateria na 50% nożny napęd – zasięg 26km. Nie jest jak podają producenci – niestety. Ja jednak osiągnąłem to co chciałem. Nawet 15 km na samej baterii to dla mnie wystarcza . Rower ma służyć jako dodatek na wycieczce jak pojadę gdzieś w Polskę. Zaoszczędzę na czasie i na zmęczeniu co da mi satysfakcję z podróży. Prędkość 25km/godz. to po mieście w zupełności wystarczy a i tak trzeba uważać. Dodam że cena którą podałem to cena za drugą sztukę . Pierwszy wynegocjowałem za 3013 zł. Bardzo ważne – 20 cali to najkorzystniej wychodzi jeżeli mówimy o silniku. Momentem jeździmy więc im mniejsze koła to większy moment obrotowy. Wybrałem 20 cali bo16 cali to trochę dla dorosłego za małe. Dla dziecka ok. To tyle moich porad. Pozdrawiam.

  3. Moc nominalna silnika to moc którą silnik może oddawać w sposób ciągły w temperaturze otoczenia. Moc maksymalna to przeważnie moc nominalna x 3 przez kilka sekund do kilkunastu

  4. Ja na rower siadam po to żeby popracowały nogi brzuch i serce, – jade po zdrowie. Do szybkiej i dalekiej jazdy wolę samochód. Rower z silnikiem to już nie rower, a pojazd silnikowy. Chłopaki zwęszyli biznes na nowym szaleństwie.

  5. Jeśli boicie się dużych prędkości to najlepiej załóżcie se kółka boczne, kask, ochraniacze, obłóżcie się poduszkami, nie zapomnijcie o oc i zgodzie na oddanie organów. I jakbyście w podróż taki plasterek na skaleczenia wzieli 😀

  6. 3:37 O_O JAK ON KURW.. TRZYMA TĄ TARCZE !? xD Omg. Widać że gość nie ogarnia. Tak sie nie trzyma bo sie zatłuści i nie będzie hamować. I będzie trzeba odtłuszczać co nie jest takie łatwe 😐 + Nie daje sie torby na baterie tylko skrzynke, bateria musi być sztywno. 15:47 i czemu on majaczy i po co 😐 xD

  7. trochę drogo, ale lubię takie ciekawostki rowerowe. Zresztą mocno tęsknie za rowerami po tej dłuugiej zimie i nie-wiośnie. teraz już lepiej i można wychodzić. Mam dwa rowery, jeden w magazynie Stokado, bo w mieszkaniu nie mam miejsca. bezpieczne rozwiązanie, jest monitoring, więc nawet dobrego sprzętu nie boję się tam zostawić. zimą chowam tam oba, bo i tak nie jeżdżą (wtedy wyjmuje narty, któe teraz czekają w magazynie na śnieg :))) )

  8. Na stronie e-biker:
    Baterie od 1100-2000 zł
    Silniki od 1600-2400 zł
    "Baterie są najdroższym elementem"…
    Generalnie zestaw do przeróbki 3000zł, rower 1500.
    Za 4500 mamy nówkę w dekatlonie, z amorkami z przodu i z tyłu, itp.. Ok, 250W, ale jednak chyba wolę gotowca.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!