Otwierajcie serwisy rowerowe!
Oto jak wykonać przegląd roweru, nawet gdy klient prosi jedynie o wymianę dętki. Fachowy przegląd, trwający nawet 5 minut, to:
– większe zarobki dla serwisu,
– znalezione problemy, które zapobiegną poważniejszym awariom roweru,
– oszczędzone pieniądze klienta.
Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Właśnie zrobiłem więcej klientowi mojego serwisu, a on powiedział, że umawialiśmy się na mniej i mi nie zapłaci. Co mam teraz zrobić? Zdjąłem nowy łańcuch, założyłem spowrotem stary i tylko sobie ręce przy tym upierdoliłem.
Czy dla was ludzi 21w wykonanie najprostszych czynności przekracza pojęcie?:) serwisowanie roweru to naprawdę banalnie prosty temat. W mojej młodości Ok 25 lat temu każdy umiał ustawić prawidłowo przerzutki, hamulce lub wymienić lozyszko tudzież wycentrować koło. Rozumiem ze teraz może się komuś nie chcieć ale żeby nie wiedzieć jak???:)
mam scotta scale 70 którego katuje 10 lat, robiąc kilka tysięcy rocznie, i którego w ogóle nie serwisuję. kasetę mam oryginalną i jest do wymiany, łańcuch chyba oryginalny też albo wymieniany tak dawno że już nie pamiętam. i mój rower wygląda lepiej niż ww. kellys. jisas co za beznadziejna firma.
Byłem żółtodziobem jeśli o chodzi o jakieś poprawki naprawy ustawienia itp. a dzięki szajbajkowi dużo rzeczy już robię sam bo jest wszystko jasno i dokładnie wytłumaczone bo oglądając inne poradniki zupełnie nie rozumiałem co twórca chciał przekazać swoją pseudowiedzą.
Konusy wyrobione i założone spowrotem Brawo!! Klient za kilka dni powróci z prośbą wymiany na nowe ale nie konusy tylko koła chyba że miseczki w kole są wymienne
Dla mnie wypuszczenie roweru z takimi konusami to dyskwalifikacja. Ja bym wam nie zostawił roweru. Poza tym, ile kosztuje kawałek pancerza? Słyszeliście o czymś takim jak prostowanie haka?
Bardzo prawidłowe podejście 👍🏻 Z samochodami, motocyklami, skuterami itd. również podobnie lecz tak jak mówisz od mechanika dobry stan naszego pojazdu zależy.
Chyba jednak nie wszystko oddam roweru do serwisu i wszystko zrobię sam 😅 Czegoś się nauczę, a w warsztacie przybędzie kilka nowych narzędzi 😁 Jedyny minus jest taki, że mogę robić rower tylko w weekendy, więc będzie to robota na raty 😒
"Za mioch czasów" 🙂 tylko elita czy pasjonaci mieli spd, ja sobie bez nich nie wyobrażałem jazdy. Pamiętam mój pierwszy samodzielnie złożony rower dla siebie (za kaskę z serwisowania rowerów właśnie) na ramie cr-mo potrójnie cieniowanej i osprzęcie stx rc to były czasy , jak ktoś miał widelec manitou to już jeździł w klubie inaczej kasa straszna, dla mnie 100 km dziennie i w tym duża część w terenie to byla codzienność Teraz jeżdżę na motorku choć Giant AC z Rock Shox 409 jeszcze jest w piwnicy zakurzony 🙁 Choć na górze żar byłem ze 2 lata temu
Ja bym spróbował prostować ten hak
Plus za wyrzucenie plastikowej osłony kasety 😀
Ja mam jakieś dziwne dźwięki w przednim kole jak szybciej jadę to są głośniejsze, co to może być?
Z chęcią bym oddał swój rower do takiego serwisu, bo jak do tej pory pewne defekty żaden nie usunął :/
No i przynajmniej wiem, że jest hak mam krzywy 🙂
Konusy u siebie regenerowalem. Chodziło tyle samo co nowy.
Właśnie zrobiłem więcej klientowi mojego serwisu, a on powiedział, że umawialiśmy się na mniej i mi nie zapłaci. Co mam teraz zrobić? Zdjąłem nowy łańcuch, założyłem spowrotem stary i tylko sobie ręce przy tym upierdoliłem.
Czy dla was ludzi 21w wykonanie najprostszych czynności przekracza pojęcie?:) serwisowanie roweru to naprawdę banalnie prosty temat. W mojej młodości Ok 25 lat temu każdy umiał ustawić prawidłowo przerzutki, hamulce lub wymienić lozyszko tudzież wycentrować koło. Rozumiem ze teraz może się komuś nie chcieć ale żeby nie wiedzieć jak???:)
mam scotta scale 70 którego katuje 10 lat, robiąc kilka tysięcy rocznie, i którego w ogóle nie serwisuję. kasetę mam oryginalną i jest do wymiany, łańcuch chyba oryginalny też albo wymieniany tak dawno że już nie pamiętam. i mój rower wygląda lepiej niż ww. kellys. jisas co za beznadziejna firma.
Byłem żółtodziobem jeśli o chodzi o jakieś poprawki naprawy ustawienia itp. a dzięki szajbajkowi dużo rzeczy już robię sam bo jest wszystko jasno i dokładnie wytłumaczone bo oglądając inne poradniki zupełnie nie rozumiałem co twórca chciał przekazać swoją pseudowiedzą.
Konusy wyrobione i założone spowrotem
Brawo!!
Klient za kilka dni powróci z prośbą wymiany na nowe ale nie konusy tylko koła chyba że miseczki w kole są wymienne
Korba nie jest uszkodzona…
Fabrycznie są krzywe – aby łańcuch nie tarł o przerzutkę wystarczy podciągnąć lub popuścić linkę!
Dla mnie wypuszczenie roweru z takimi konusami to dyskwalifikacja. Ja bym wam nie zostawił roweru. Poza tym, ile kosztuje kawałek pancerza? Słyszeliście o czymś takim jak prostowanie haka?
18:18 – ten gwint tak ma wyglądać 🙂
To nie są wżery to wspomaganie kierownicy🤣
Bardzo prawidłowe podejście 👍🏻 Z samochodami, motocyklami, skuterami itd. również podobnie lecz tak jak mówisz od mechanika dobry stan naszego pojazdu zależy.
Ja to sobie robię wszystko sam przy rowerze
Bardzo rozsądne podejście do serwisowania. Oby miało jak najwięcej naśladowców.
Robisz super robote! 🙂
Chyba jednak nie wszystko oddam roweru do serwisu i wszystko zrobię sam 😅 Czegoś się nauczę, a w warsztacie przybędzie kilka nowych narzędzi 😁 Jedyny minus jest taki, że mogę robić rower tylko w weekendy, więc będzie to robota na raty 😒
Brawo takich fachowców potrzeba
to jest zajechany rower, mój to juz (aktulanie) niejedżący złom
mam podobną korbę LX u siebie , nie taką samą ale podobną troszkę starszą,
zdarzyło się, że że po hardcoreowym wyboistym kamiennym zjeździe kilkunastokilometrowym (góry świętokrzyskie)
poluzowała się nakrętka wewnętrzna ramienia, przez co ramię korby nie siedziało idealnie i trzecia zębatka
właśnie podobnie chodziła tak jakby była wygięta , niby jazda bezproblemowa, ale czasami coś ocierało dziwnie
– po zdjęciu korby, dokręceniu nakrętki problem zniknął. aż się zdziwiłem, bo już kasę szykowałem na nową korbę.
Poza tym precyzyjne działanie przerzutki tylnej często jest zależne od ostatniej sekcji pancerza przy przerzutce,
tam jest największe wygięcie linki, wpada najwięcej brudu i kurzu, tam też jest największe tarcie –
dlatego bywa że przeciera się wewnętrzna osłona z tworzywa i przy danym kącie wygięcia albo napięciu linki świruje, nie trzyma indeksu.
profilaktycznie powinno się wymienić ten ostatni kawałek pancerza – to bardzo pomaga.
nie rozumiem złożenia roweru z takimi wżerami na stożku piasty i na starych kulkach… to są grosze przecież,
a jazda na tym to barbarzyństwo nie wiem 10 -20 zł a byłaby kompletnie inna klasa jazdy….
ciekawe ile kosztował ten cały serwis 🙂
fajnie się ogląda twoje filmy , zawsze jakiś drobiazg można podpatrzeć.
"Za mioch czasów" 🙂 tylko elita czy pasjonaci mieli spd, ja sobie bez nich nie wyobrażałem jazdy. Pamiętam mój pierwszy samodzielnie złożony rower dla siebie (za kaskę z serwisowania rowerów właśnie) na ramie cr-mo potrójnie cieniowanej i osprzęcie stx rc to były czasy , jak ktoś miał widelec manitou to już jeździł w klubie inaczej kasa straszna, dla mnie 100 km dziennie i w tym duża część w terenie to byla codzienność Teraz jeżdżę na motorku choć Giant AC z Rock Shox 409 jeszcze jest w piwnicy zakurzony 🙁 Choć na górze żar byłem ze 2 lata temu
ile za taki serwis trzeba zaplacic???? kawal dobrej roboty.pozdrawiam
Zaraz są serwisy? Ja sam wszystko robie zawsze
Rowery są o tylko super że nie trzeba przeglądów
Mam starą zmywarkę do naczyń. Czy można ją wykorzystać do mycia tych wszystkich zębatek i innych szybko brudzących i ciężko dostępnych detali?
Hak się prostuje a nie od razu wymienia. Są do tego narzędzia.
Hak się prostuje a nie od razu wymienia. Są do tego narzędzia.