Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Poradnik – łatanie dętki rowerowej. Raz a dobrze!



Więcej ciekawych materiałów poświęconych rowerom znajdziesz tutaj:

Blog – http://narower.com
Podcast rowerowy – http://koloroweru.com
http://facebook.com/narowerblog
http://instagram.com/narowerblog

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem.

47 thoughts on “Poradnik – łatanie dętki rowerowej. Raz a dobrze!

  1. Papierem ściernym zmatowić okolicy dziury. Lepiej posmarować dętkę klejem i łatkę od strony pomarańczowej, nie trzeba tyle dużo kleju dawać i rozprowadzić równomiernie przyklei. Przyłożeniu palcami rozprowadzać łatkę staje miękka docisnąć palcami i po 3 minutach gotowe.

  2. Mój sposób na klejenie dętek jak w filmiku na zlokalizowane miejsce uszkodzenia bierzemy docinamy z łatki odpowiednią szerokość by zakryła uszkodzenie rozgrzewamy żelazko i staramy się dobrze rozprasować łatkę by dobrze przykleiła się do powierzchni po rozprasowaniu i ostygnięciu śmiało możemy pompować to dobry sposób na łatanie dętek bez użycia kleju wypróbowany szerokiej drogi

  3. Jaka kurwa amatorka aż musiałem zaklnąć >Typ pokazuje jak skleić dęntke a w oponie jest powietrze po co?Łatka jest gumowa i tak się rozciągnie przy pompowaniu a ja robie łatke biore zacisk dwa małe drewienka i zostawiam na noc do przeschnięcia i nigdy mi sie łatka nie odkleiła a tu na filmie licho to bedzie trzymać.

  4. Kluczowe to jest przyłożyć łatkę pomarańczową stroną do kleju. Janusz jak zrobi czarnym do kleju to się zdziwi.
    Użyłbym do docisku ścisk stolarski.
    Przy wyciąganiu dętki z opony warto użyć drewnianych np szpatułek nawet takich do smażenia na patelni lub czegoś z tworzywa sztucznego z zaokrąglonymi brzegami żeby dętki nie uszkodzić podczas tej dźwigni no i zawsze felgi aluminiowe bezpieczniejsze …szerokości!

  5. Czy te łątki samoprzylepne są równie trwałe jak klejone. Np. w taśmach samoprzylepnych po pewnym czasie klej zmienia swoje właściwości fizyczne i przestaje trzymać. Kiedyś były łatki na gorąco , taka łatka trzymała wiele lat , aż do zdarcia opony. Ponadto czy na oponie łatkę klejoną klejem należy zostawiać powłokę papierową czy ją ściągać z łatki po zaklejeniu? Czy nałożona warstwa kleju w klejeniu klejem na filmiku nie jest za duża? Taki klej schnie bardzo długo i nie trzyma.

  6. Jako ze czesc latek mam typu jak na zdjeciu czarno-pomaranczowych tak sie zastanawialem ktora strona to ma byc do detki… i tu wlasnie znalazlem odpowiedz.
    Pozdrawiam tych wszystko wiedzacych kozakow, ktorzy wiedze jak latac detki wyssali z mlekiem matki 😀

  7. dętka powinna być lekko napompowana czy na flaka naklejać? Bo wiadomo.. guma sie rozszerza jeśli będziemy pompować a z kolei z napompowanej ucieka powietrze przez które łatka może sie dobrze nie przykleić. Jak sie kupiło łatki bez kleju to co? Butapren?

  8. Sposób ogólnie cacy – tylko że w momencie przyklejenia łatki chwile odczekać (niech klej trochę zwiążę) – następnie wsadzić dętkę do opony i napompować – ciśnienie samo dociśnie łatkę i od razu można jechać.

  9. Można i tak.Ja zawsze kleję i od razu wsadzam do opony.Pompuje i można latać ,zawsze trzyma.Dziwi mnie że robisz to na napompowanej dętce ale jak widać,tak też daje rade.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!