Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Jak zostać mechanikiem rowerowym? | Jak to było u mnie?



Film w totalnie luźnym stylu zawierający jedynie kilka przemyśleń. Jest to bardziej zachęta do dyskusji w komentarzach, niż rzeczywiste rady prowadzącego w kwestii zmiany branży na rowerową.

Drugi kanał pod skrzydłem unbroken reed – dopamin:
https://www.youtube.com/channel/UCxGBFXaZzoPwHsbAuT8XjPA?sub_confirmation=1

Kontakt w sprawie serwisu Waszego sprzętu:
serwisbans@gmail.com

Adres do wysyłki sprzętu (po wcześniejszym kontakcie mailowym):
Serwis Bike Atelier
33-300 Nowy Sącz
ul. Lwowska 103

Kontakt do mnie:
askunbrokenreed@gmail.com

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

33 thoughts on “Jak zostać mechanikiem rowerowym? | Jak to było u mnie?

  1. Ja zacząłem 20 lat temu od złożenia własnego roweru. Później serwisowałem swój oraz znajomych rowery. Z biegiem czasu stworzylem stowarzyszenie w którym serwisuje rowery z domów dziecka. Z biegiem czasu postanowiłem produkować narzędzia do demontażu montażu łożysk rowerowych. Staram się ciągle rozwijać, a Twoje filmy mi w tym pomagają. Pozdrawiam

  2. Mam za sobą juz kilka projektów ebike, kilka projektów mtb, szos itd nie jeden serwis roweru zaliczony i nie jedna przeróbkę roweru a niestety nie moge sie na żaden serwis wkręcić

  3. Moja historia ciągle się pisze 🙂 jestem uczniem technikum. Na rowerze mocniej/częściej, mega zajawkowo jeżdżę od 7 lat. Od samego początku serwisowałem swoje rowery sam, dużo rzeczy popsułem, ale jeszcze więcej się nauczyłem. Od jakiegoś czasu serwisuję rowery znajomym, czasami znajomi znajomych, lub też jakieś posty na spotted z zapytaniem o polecenie mechanika rowerowego więc coś tych rowerów się przewija. Zdarzało mi się również składać rowery od zera wraz z doborem części pod zamówienie. Mimo wszystko są to rowery zazwyczaj tańsze, starszego typu, służące ludziom do przemieszczania się, a niekoniecznie zabawy czy zajawki. W jakim kierunku iść żeby spróbować to rozwinąć? Ogłaszać się w różnych mediach społecznościowych itd itd? Mieszkam na wsi stąd rozmyślanie o tym czy na wsi coś takiego ma sens, w sytuacji gdzue do większego miasta mam 40 km gdzie jest mnogość serwisów rowerych, a do mniejszych 10, do których sam roweru bym nie oddał 🙂

  4. Jestem wyuczonym (po zawodowce) Mechanikiem Maszyn i Urzadzen Przemyslowych. Od dziecka interesowaly mnie rowery i zawsze sam je krecilem . Po bankructwie firmy w ktorej pracowalem jako Monter i operator Suwnic , udalo mi sie dostac na rozmowe kwalifikacyjna w nowo otwieranym sklepie rowerowym. Tam pracowalem kilka lat jako Sprzedawca. Ale jak bylo duzo pracy na serwisie chetnie pomagalem. Sporo sie nauczylem od pracujacych tam w tym czasie chlopakow. A teraz od 8 lat pracuje w Niemczech jako Mechanik Rowerowy. W Niemczech system szkol zawodowych dziala nadal. Moi Niemieccy koledzy mechanicy najczesciej sa po w 3 letniej szkole zawodowej . 4 dni praktyk w serwisie 1 dzien szkoly. W czasach bumu na rowery elektryczne niemiecki system nauczania ksztauci obecnie nie Mechanikow a Mechatronikow Rowerowych. A najfajniejsze w tym systemie jest to ze ja nie wyuczony w tym zawodzie , ale z wieloletnim doswiadczeniem (udokumentowanym: minimum 5 lat) moge podejsc do egzaminu i po jego zdaniu otrzymac Papierek Mechatronika Rowerowego . Istnieje tez mozliwosc uczenia sie w Zawodzie Montera Rowerowego,. sory za brak polskich znakow Pozdrawiam

  5. 🙂 Pozytywny odbiór filmu, w moim było całkiem inaczej, lecz jak już trafiłem na serwis to na wstępie pierwsza rzecz praktyczna, rozmowy teoretycznej nie było, a pierwsza rzecz praktyczna jaką zrobiłem to dostałem koło do zaplecenia, druga było, zakucie łańcucha, wcześniej łańcuch zakuwałem na kamieniu i młotkiem, tam dostałem skuwacz i po szybkim obejrzeniu przyrządu łańcuch został dobrze zakuty. 13 lat zawodowo serwisowałem rowery. od kilku robię to typowo hobbystycznie dalej rozwijając swoje umiejętności praktyczne. Pozdrawiam

  6. Ile można zarobić pracując na etacie jako mechanik? mniej-więcej?
    Uwielbiam rowery, uwielbiam reperować rowery, uwielbiam serwisować – ale nie rozumiem, czy wystarczy zarobków dla życia…

  7. Ja jestem w trakcie praktyki sam próbuje swoich sił w samodzielnym serwisie rowerowym. Właśnie znajomym naprawiam i coś robię przy rowerach nie miałem jak NARAZIE reklamacji nic nie odpadło nikomu w czasie jazdy także nie jest źle. Podstawy mam ale chciałbym się jeszcze rozwinąć w tym kierunku. Będę szukać jak wspominałeś w jakimś serwisie rowerowym praktyk po pracy jeśli się uda to będzie dobrze. Już złożyłem dużo rowerów ale nie zawsze wszystko wychodzi za pierwszym razem to trzeba coś skrócić, przymierzyć jeszcze raz, tyczy się to rowerów starszego typu gdzie nie zawsze wszystko pasuje. Fajnie się ogląda Twoje filmiki o tematyce rowerowej. Pozdrawiam

  8. W moim przypadku wyglądało to dokładnie jak w czwartym sposobie. Jeszcze jak chodziłem do szkoły jeździłem bardzo dużo na rowerze. Zaraz po szkole i obowiązkach spędzałem na rowerze całą resztę dnia, jeździłem bardzo dużo przez co moja maszyna kupiona za pierwsze zarobione pieniądze z marketu za 479 zł zaczęła się coraz częściej psuć ale radziłem z tym sobie. Czasem cały dzień grzebałem przy rowerze żeby sobie chwile pojeździć. Najgorsze było naprawianie piasty bez specjalnych narzędzi na które wtedy nie było mnie stać z założonym wolnobiegiem przy pomocy śrubokręta i klucza 17🤣🤣 nawet nie wiedziałem wtedy ile tam ma być kulek na stronę, po złożeniu przejechałem kilka metrów i piasta znów się rozsypała. Wtedy na jakiś czas całkiem straciłem zapał do jazdy, ale pewnego dnia tata przyniósł mi nowe koło i wszystko wróciło, jazda, naprawienie i tak w kółko. O tym że potrafię naprawiać rowery dowiedzieli się koledzy i wtedy zaczął się taki podwórkowy serwis i zarabianie dobrych sum-wtedy nie było czegoś takiego jak "tata daj"- za wymianę dętek, opon i na naprawach zupełnych podstaw w rowerze. Pewnego dnia skończyłem szkołe i przyszedł czas na znalezienie pierwszej prawdziwej pracy. Przeszukując olx trafiłem na ofertę pracy w Bike Atelier w Gliwicach u Zbyszka 😀 wtedy jeszcze nie wiedziałem co mnie w życiu czeka. To miała być tylko chwilowa praca ponieważ docelowo chciałem w niej zarobić na prawo jazdy i zostać kierowcą/kurierem, wtedy była za to fajna kasa, ale stało się z goła całkiem inaczej i w branży rowerowej siedzę do dziś, tak mija mi 6 rok w tej branży. Przez ten czas przeszedłem tylko jedno szkolenie w shimano, a resztę uczyłem się sam po przez naukę, praktykę i metodę prób u błędów na własnym sprzęcie aby nie narażać klientów. Dziś na własną rękę bez szkoleń wyrobiłem sobie specjalizacje w serwisie rowerów, potrafię naprawić większość amortyzatorów na rynku i i praktycznie każdy komponet w rowerze który jest możliwy do naprawy, to dowód na to że żadne szkolenie nie zrobi z człowieka super mechanika, szkolenie to tylko papier, tu działa tylko wieloletnia praktyka. Pozdrawiam 😀

    Ciekawe kto przeczyta do końca 🤣

  9. Cześć Marcin. To bardzo prosta historia i fajnie jest usłyszeć, że robisz to co sprawia Ci przyjemność. Z mojej strony wygląda to tak, że od małego gdzieś tam kręciłem śrubki przy rowerach i spędzałem dość dużo czasu jeżdżąc. Po drodze gdzieś to uciekło przez studia i pracę aczkolwiek niedawno zainteresowałem się ponownie, bardziej na poważnie. Póki co na koncie mam kilka nieskomplikowanych serwisów prostych rockshoxów, a także codzienne interwencje seriwsowe, regulacje itp. mam też pytanie do Ciebie: jakiego smaru używasz przy serwisach piast, smarowaniu sterów, suportów itp? Pozdrawiam!

  10. Sam serwisuję swoje rowery i ogólnie "dwa koła" to duża część mojego życia, więc kiedyś wpadł mi pomysł pracy w sklepie/serwisie. Niestety dużym minusem w tej branży są godziny pracy – najczęściej 10-18 lub 11-19 (do tego soboty), przez co odpuściłem.

  11. Witaj. U mnie był to dokladnie 4 sposób. Z tym że zamiast rozkręcić swoj biznes usłyszał o mnie pobliski serwis, który zaproponował współpracę. A ponad 10 lat byłem związany z branżą zupełnie inną.

  12. Mam możliwość pojęcia pracy w serwisie rowerowym tyle że obawiam się że mogę nie podołać.Boję się mnogości systemów różnych marek i ogromu wiedzy jaką musiał bym opanować.Niby całe życie mam kontakt z techniką ale mam też już 53 lata i dylemat czy dam sobie radę.

  13. U mnie miłość do jazdy zaszczepił przyjaciel, a naprawiać/serwisować zacząłem od swoich rowerów potem znajomi itd. i rok już zleciał 😁 w tym roku planuje zrobić kurs mechanika i działać na swoim. Pozdrawiam serdecznie

  14. Skończyłem rok temu technikum logistyczne, w sumie to będę wiązał to z swoją przyszłością bo robię prawko c+e. Ale to nie o tym, bo z rowerami obcuje już od 5 lat. Czasy szkolne, mało kasy (co za tym idzie na serwis własnego roweru) więc zacząłem próbować robić większość na własną rękę. Do tego ojciec mi wpoił taką zasadę, że samemu wiesz co robisz, zrobisz najlepiej i nikt za plecami nie zrobi po partacku, to mnie pchnęło do przodu. W międzyczasie udało kupić się jakiegoś złomka, podreperować i parę groszy wpadło do kieszeni. Dzisiaj tak naprawdę mam szeroką ofertę rowerów i części na olx'ie, pieniądz wpada, klienci wychodzą zadowoleni, wracają, polecają i tak to się kręci. I jak to bywa w tym wszystkim cały czas się uczę nowych rzeczy i technik. Pozdrawiam wszystkich którzy mieli takie samozaparcie jak ja do rowerów i wyszło z tego coś fajnego.

  15. Odnośnie pękniętego ceramicznego tłoczka hamulcowa Shimano SLX. Polecacie jakieś zamienniki? Jedyne co znalazłem to z aliexpress, wykonane na wzór starych tłoczków Shimano, czyli miseczka z aluminium, a wewnątrz ceramika.

  16. Moja przygoda zaczęła się od 2011 roku od zakupu pierwszego prawdziwego roweru mtb. Z racji ze nieznosze korzystać z usług innych to sam krok po kroku uczyłem się serwisowac swoj rower, kupowałem coraz to nowsze narzędzia, coraz to wyzsze grupy osprzętu. Mase sprzętu rozwaliłem przez swoją niewiedzę. Na dzień dzisiajeszy juz drugi sezon w pełni pracuje jako serwisant, park maszyn notorycznie powiększam.

  17. Sam serwisuję rowery, lubię rozkręcać, czyścić, myć, smarować. Obecnie już 6 rower, do każdego coś trzeba dokupić z narzędzi. Jak odchodziłem na emeryturę, dyrekcja kupiła walizeczkę z narzędziami. Przydaje się. To trzeba lubić, moje zdanie takie że niejeden minister, dyrektor lub kierownik byłby dobry pracując w serwisie rowerowym. Ja zajmowałem się automatyką przemysłową.

  18. Moja historia była trochę podobna. Od jakichś 14 lat jeżdżę na rowerze , zawsze wszystkie naprawy, serwisy i tuningi robiłem z kolega który mnie zaraził jazda po górach. Zawsze poświęcałem wiele czasu na research jak cos zrobić i nie jednokrotnie najpierw cos zepsułem zeby później to zrobić dobrze 🙂 około 9 lat pracowałem w swoim zawodzie ale po kilku latach czułem ze to nie moja bajka i zwyczajnie się wypaliłem. Ogłoszenie o pracy w serwisie znalazłem przypadkowo i stwierdziłem „a co mi tam”. Minęło już prawie 5 lat jak pracuje na etacie i mimo początkowych trudności z odległością pracy a zamieszkania uważam to za jedna z lepszych decyzji życiowych. Teraz nie mam pracy, mam bardzo dobrze płatne hobby 🙂

  19. A ja mam pytanie czy firma cię wysłała na jakieś szkolenie Fox , lefty, czy czegoś czy musiałeś sam pogłębiać wiedzę 😃a drugie czy masz kasę za godzinę czy od roboty i czy dzięki promowaniu firmy na YT coś więcej firma pomyślała o twojej pensji 😛

  20. U mnie zaczęło się od zajawki na rower. Masa jazdy, fora internetowe itd. dłubałem przy swoich rowerach. Potem rodziny i znajomych, aż ze względów zdrowotnych musiałem zrezygnować z pracy. Coraz śmielej zacząłem działać przy rowerach, dałem ogłoszenia w lokalnych mediach społecznościowych, zbudowałem przydomowy warsztat i tak się to kręci już drugi sezon. W tym roku planuję założyć firmę.
    W międzyczasie aplikowałem do kilku sieciówek na mechanika, ale bez skutku.
    Jeśli możesz, wrzuć info o dostępnych szkoleniach. Chętnie poszerzyłbym swoją wiedzę

Dodaj komentarz

Zadzwoń!