Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Ciekawostki serwisowe w rowerach elektrycznych- system Bosch (odc. 1)



Drobne usterki i ich naprawa w rowerach elektrycznych z systemem Bosch.
W tym odcinku Mariusz wraz z Mateuszem rozwiązują banalne problemy Bosch’a, możliwe do wyeliminowania w warunkach domowych.

W pierwszym odcinku zaprezentujemy Wam, jak zdiagnozować popularne usterki w znanym wszystkim fanom e-bike’ów, systemie BOSCH.

Jeżeli macie pomysły na kolejne odcinki związane z serwisem, czekamy na Wasze komentarze!

LISTA Z KODAMI BŁĘDÓW:
https://sklepebike.pl/public/assets/boscherror.pdf

Wszelkie akcesoria oraz produkty do swoich rowerów elektrycznych znajdziecie tutaj:
https://sklepebike.pl/

Home

Nowości! Czyli, co słychać w świecie elektryków:
https://ekorower.pl/blog/

Co słychać u Bosch’a:
https://www.bosch-ebike.com/en/

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

13 thoughts on “Ciekawostki serwisowe w rowerach elektrycznych- system Bosch (odc. 1)

  1. Panowie to może coś o speed boxach w silnikach Bosch. Chcę kupić ebike z silnikiem Cx 4 gen. 85 nm i włożyć speedbox 3,0 dedykowany pod ten silnik. Czy spotkaliście w swojej praktyce jakiś problem z softem, blokadą silnika? Takie opinie mozna poczytac w necie. Oczywisice z takim chipem jazda po swoim polu.😀 tylko

  2. Mój rower stella nie wlancza się z przycisku muszę wyjąć baterie i dopiero grzebać kluczykiem dodam że jak już zaskoczy to mogę tylko jechać na 1,2,3 trybie zrobię na 4do 10 i mnie rozłącza

  3. No cóż… jesteście serwisem i radzicie tak po prostu jak coś nawala to wymienić wyświetlacz Intuvia za bagatela 800 zł nowy lub używka za 200zł. Tak na próbę, bo wymiany baterii nie polecacie, nie mówiąc już o sprawdzeniu kabli. No fajnie. Jeszcze lepsza jest propozycja by zamiast dać rower do serwisu np. do Was to od razu kupić silnik Boscha używany… pewnie kilka tysięcy zł. No i skąd, bo obecnie po wpisaniu na Allegro np "Bosch cx" nic w temacie silników używanych nie pokazuje się. A gdzie jakaś diagnostyka i próba naprawy tych silników lub wysłania do Niemiec do serwisu Boscha?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!