Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

9 sposobów na zwiększenie zasięgu w rowerze elektrycznym

Sprawdź ceny rowerów: https://bit.ly/ceny-rowerow

W tym odcinku pokażę Wam dziewięć sposobów na zwiększenie zasięgu w rowerze elektrycznym. Nie spodziewajcie się tutaj żadnych magicznych metod – z nieba te dodatkowe kilometry nie spadną 🙂 Niemniej można spowolnić proces rozładowywania akumulatora, co przełoży się na większą liczbę kilometrów pokonanych ze wspomaganiem elektrycznym.

Subskrybuj Rowerowe Porady: https://roweroweporady.pl/subskrybuj/

Mój profil na Stravie: https://www.strava.com/athletes/roweroweporady/

Blog: https://roweroweporady.pl/batavus-finez-power-exclusive-bosch-test-roweru-na-pasku/
Grupa na FB: https://www.facebook.com/groups/TourDeRowerowePorady
Facebook: https://www.facebook.com/rowerowe.porady/
Instagram: https://www.instagram.com/roweroweporady/

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem.

28 thoughts on “9 sposobów na zwiększenie zasięgu w rowerze elektrycznym

  1. Sposób nr.10 to wymyślenie ogniwa, którego nie trzeba ładować. Sposób nr.11 wynaleźć coś, na zasadzie:( raz rozpędzony pojazd utrzymuję swoją prędkość) ładując się podczas jazdy. 12. Sposób to. Np. z tyłu motor, z przodu coś wtym stylu jak alternator,dynamo,który daje wystarczająco energii, aby utrzymać tylny napęd w ruchu😁

  2. Hej co do tej metody z balansem przełożeń to w moim maximie go znalazłem i jest git silnik słychać i czuć, że ciągnie a watomierz na wyświetlaczu to albo trzy zera albo grubo poniżej setki pokazuje wiem, że jest sprawny bo parę razy sprawdzałem poprostu zmieniając przełożenie fakt podjazd może nie jest imponujący, że bo to na most nad rzeką ale po robocie gdy człowiek zmęczony to zawsze coś cieszy, że pomaga pozdrawiam

  3. Piękny rower! (choć uważam, że do tego typu turystycznego roweru lepiej sprawdziłby się silnik w piaście)
    Jeśli chodzi o dbanie o baterie to raczej nie należy dopuszczać do całkowitego rozładowania (i później przechowywania rozładowanej baterii)
    Przy dłuższym przechowywaniu (np okres zimowy) ładować do ok 3/4 pojemności baterii (np 3 z 5 kresek wskaźnikowych)
    Oczywiście zasięg spada przy niskich temp.
    Zimą baterię trzymam w domu (montaż do roweru to chwila)
    Zwiększanie zasięgu-chyba jedyna metodą jest używanie najmniejszego wspomagania ( tak robię na 95% moich jazd i to nie dla zasięgu ale takie wspomaganie pozwala mi zneutralizować ciężar roweru i mam wrażenie braku oporu powietrza-starczy!)
    Przy silniku Bosch cx max uzyskany zasięg to 120km (bateria 503 Wh)-choć na wskaźniku przed jazdą pokazywał 153km.
    W praktyce przy zróżnicowanym terenie (unikam asfaltów) i "zapieprzaniu" praktyczny zasięg to 80-90km (na najmniejszym wspomaganiu)-a mam rower crossowy na oponach 700×45.
    Mam świetnego górala 29" i jakoś tak z reguły wybieram elektryka.. (żeby było jasne-wydatek energetyczny przy jazdach na obu rowerach jest b. podobny-różni się prędkość średnia i zasięg).

    Pozdrawiam!

  4. Bardzo ciekawy i fajny rower który ma określoną grupę zwolenników przy uwzględnieniu czy nas stać na taki rower . Ważne uwagi , wskazówki dla użytkowników takich rowerów za które dzięki . Trzymaj się zdrowo i cieplutko Pozdrawiamy z Chicago 🎄🚲🇵🇱

Dodaj komentarz

Zadzwoń!