Regulacja sterów w rowerze jest prosta, wystarczy znać ich zasadę działania. W tym odcinku dowiecie się, dlaczego NIE należy zaczynać dociskania łożysk sterowych od górnej śruby na mostku…
Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.
Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.
Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.
Related
24 thoughts on “Zniszczyłeś gwiazdkę, a luz na łożyskach pozostał? Jak prawidłowo skasować luz na sterach…”
Witam, nadal mam luz na sterach, w dodatku pomimo posmarowania strasznie trzeszczy a kierownica lekko chodzi. Gdybym mocniej dokręcił kierownica ciężko chodzi. kupiłem nowe stery i jest to samo. Czy może kupić nową gwiazdkę?
Co jesli mostek nie byl poluzowany a ja delikatnie dokreęciłem śrubę małym imbusem. W nowym rowerze, czy mogłem uszkodzić gwiazdę? Luzu nie było a ta śruba była dokręcona bardzo delikatnie.
A co jeśli dokręcam na maksa tak, że śruba już dalej nie idzie a stery dalej mają lekki luz (wszystko inne jest poluzowane i nic nie trzyma podczas montażu)?
Cześć. 3:10 A co jeżeli tak zrobiłem bo nie miałem pojęcia, mam luz na łożyskach a śruba w ogóle się nie odkręca pomimo poluzowania poluzowania tych dwóch śrubek. Nie wiem co mam zrobić, rower nowy a ja takie coś odwaliłem.
Cześć, mam pytanie czy rura sterowa gwintowana nadaje się do mocowania ahead? Chodzi mi o to czy po pierwsze będzie to odpowiednia średnica a po drugie czy gwint będzie przeszkadzał? Chciałbym kupić sztywny widelec a w większości mają one gwintowane rury, stąd pytanie. Pozdrawiam,
Super by było pokazać to samo tylko z cannondale fsi i amortyzator lefty 2. Właściwie nie wiem jak to zrobić. A stukania pojawiają się przy zjazdach na hamulcu bądź podjazdach.
Warto byłoby dodać, że można to zrobić jak rower stoi na ziemi. Wtedy większość luzu kasuje się sama a pozostaje jedynie drobna korekta śrubą centralna.
Witam z roku 2021, wielkie dzięki Szaju za prostą i konkretną poradę 😀 ! wiedziałem, którą śrubką kręcić żeby wyregulować luzy ale totalnie nie wpadłem na to, że trzeba najpierw poluzować śrubki od mostka <dumb>. Już się wkurzałem, że będę musiał z taką pierdołą lecieć do serwisu ale przed sekundą wszystko naprawiłem sam 😀 dziena i pozdrawiam
Dziękuję za ów film oraz za ten o czyszczeniu sterów, dzięki nim samodzielnie ogarnąłem sobie sprawy 😉 Byłem zmuszony, ponieważ po jeździe w deszczu mój full zaczął "strzelać", tak więc czy moja napraw pomogła, dowiem się gdy jutro pojadę do pracy ;P
Witam, nadal mam luz na sterach, w dodatku pomimo posmarowania strasznie trzeszczy a kierownica lekko chodzi. Gdybym mocniej dokręcił kierownica ciężko chodzi. kupiłem nowe stery i jest to samo. Czy może kupić nową gwiazdkę?
Bardzo pomocne filmy. Dzięki 😉
Dobrze rozumiem, że po zniwelowaniu luzu i dokręceniu mostka ta śruba z kapslem nie pełni już żadnej funkcji i można ją usunąć?
Był luz…i nie ma 😁
Przydatny poradnik, 2 min i po sprawie.
Dzięki 👍👍
dzięki za super poradnik 👍
sick biker
Doradzi ktoś gdzie kupić dolny wianek z kulkami? 27 kulek, główka ramy typu tapered… Sterowka prosta 1 1/8 cala.
Co jesli mostek nie byl poluzowany a ja delikatnie dokreęciłem śrubę małym imbusem. W nowym rowerze, czy mogłem uszkodzić gwiazdę? Luzu nie było a ta śruba była dokręcona bardzo delikatnie.
Pomogłeś.
Dzięki ziom. 💪
Właśnie dlatego nigdy nie chciało mi się dokręcić.Servisanci muszą Cię nienawidzić.Jak zwykle prosto i w deche
Kompresja to termin z pneumatyki, mechaniki płynów w mechanice mamy ściskanie, zgniatanie.
Dzięki za ten film! Dokładnie ten błąd popełniłem ale już udało mi sie poprawić to! Pozdrawiam!
A co jeśli dokręcam na maksa tak, że śruba już dalej nie idzie a stery dalej mają lekki luz (wszystko inne jest poluzowane i nic nie trzyma podczas montażu)?
Cześć. 3:10 A co jeżeli tak zrobiłem bo nie miałem pojęcia, mam luz na łożyskach a śruba w ogóle się nie odkręca pomimo poluzowania poluzowania tych dwóch śrubek. Nie wiem co mam zrobić, rower nowy a ja takie coś odwaliłem.
Cześć, mam pytanie czy rura sterowa gwintowana nadaje się do mocowania ahead? Chodzi mi o to czy po pierwsze będzie to odpowiednia średnica a po drugie czy gwint będzie przeszkadzał?
Chciałbym kupić sztywny widelec a w większości mają one gwintowane rury, stąd pytanie.
Pozdrawiam,
Panie jesteś WIELKI Dziękuje za pomoc 😁
Dzięki za film! Już miałem do serwisu lecieć 😉
Super by było pokazać to samo tylko z cannondale fsi i amortyzator lefty 2. Właściwie nie wiem jak to zrobić. A stukania pojawiają się przy zjazdach na hamulcu bądź podjazdach.
Bravo Szajk !!!
Warto byłoby dodać, że można to zrobić jak rower stoi na ziemi. Wtedy większość luzu kasuje się sama a pozostaje jedynie drobna korekta śrubą centralna.
Witam z roku 2021, wielkie dzięki Szaju za prostą i konkretną poradę 😀 ! wiedziałem, którą śrubką kręcić żeby wyregulować luzy ale totalnie nie wpadłem na to, że trzeba najpierw poluzować śrubki od mostka <dumb>. Już się wkurzałem, że będę musiał z taką pierdołą lecieć do serwisu ale przed sekundą wszystko naprawiłem sam 😀 dziena i pozdrawiam
Się meczylem obejrzalem video i po klopocie
Dziękuję za ów film oraz za ten o czyszczeniu sterów, dzięki nim samodzielnie ogarnąłem sobie sprawy 😉
Byłem zmuszony, ponieważ po jeździe w deszczu mój full zaczął "strzelać", tak więc czy moja napraw pomogła, dowiem się gdy jutro pojadę do pracy ;P