Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Używany rower elektryczny, opłaca się?

Jaki rower elektryczny kupić? To pytanie nasuwa się coraz większej grupie osób – nie tylko rowerzystów. Odpowiedź jednak nie jest prosta, nawet dla profesjonalistów. Z dużą dozą pewności można powiedzieć, że najlepiej kupić nowy, ale co jeśli nas nie stać a chęci nie opadają?! Możemy pokusić się o zakup e-bike używanego, jednak pamiętajmy, że rynek przesiąknięty jest propozycjami spod „znaku zapytania” i to od nas zależy, czy nasze pieniądze zaowocują przyjemnymi przejażdżkami, czy wyrwanymi z głowy włosami. .

Kontakt w sprawie serwisu Waszego sprzętu:
serwisbans@gmail.com

Adres do wysyłki sprzętu (po wcześniejszym kontakcie mailowym):
Serwis Bike Atelier
33-300 Nowy Sącz
ul. Lwowska 103

Kontakt do mnie:
askunbrokenreed@gmail.com

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

32 thoughts on “Używany rower elektryczny, opłaca się?

  1. Ps. Jeśli szukacie ebike do wycieczek po lasach czy górach (ogólnie teren) to szukajcie fulla. Elektryki są ciężkie i czuć to szczególnie na wybojach. Nieprzyjemne uczucie ciężkości znika wraz z tylnym amorkiem 😉

  2. Kupiłem używke wysokiej klasy z przebiegiem 6000 km i to nie od amatora a kogoś kto naprawdę z roweru górskiego korzystał. Jeżdżę nim cztery lata i złego słowa nie powiem. Zasięg w turbo mam dobre 45 km, w trybie Eco 120 . Wymieniłem łańcuch i kasetę ale to norma po takim przebiegu. Przestańcie oglądać tego typu filmy. Do wszystkiego podchodzić z głową. Nie znasz się na rowerach to weź kogoś kto się zna. To nie rakieta kosmiczna czy samochód. Tak czy inaczej lepiej jak kupujecie nowe, bo więcej będzie rowerów używanych.

  3. To bardzo złożony temat. Jak wszyscy będą kupować nowe, to kto od nas odkupi używane? I jaka będzie wartość tych naszych rowerów po kilku latach skoro nikt nie będzie chciał używek? Jakie będą wtedy koszty amortyzacji takiego roweru i realny koszt przejechania jednego kilometra? Bo na pewno dużo wyższy. I co z ekologią? W sklepie ceny wzięte z czapy, a potem rajd w dół i za pół ceny ciężko sprzedać i tak ze wszystkim, zwłaszcza elektroniką. Z drugiej strony czym ryzykujemy płacąć już tylko ćwierć ceny roweru? Sama rama i osprzęt też coś kosztuje. Nawet jak trafimy na minę to możemy ją sprzedać komuś dalej lub reklamować. Skoro my kupiliśmy, to czemu ktoś ma nie kupić od nas? Stracimy wtedy najwyżej czas, nerwy i te 100 czy 200 zł lub więcej jeśli chcemy być bardzo uczciwi i dokładnie wszystko opisać. Tyle samo utraty wartości daje nam jedno pociągnięcie korbą w nowym rowerze z górnej półki. Jedyne ryzyko to aby nie trafić na rower z wadą prawną. Jak nie ma papierów to od razu do widzenia i nie liczyć na żadne okazje. Nie po to wydaje się kilkaset zł na zabezpieczenia, aby potem zostać paserem i wspierać złodziejów.

  4. Bateria padnie to kilka tysięcy, silnik kilka tysięcy… to chyba jest o motocyklach, a nie rowerach. Dalej nie słuchałem, bo jakieś bzdury. Składam rower i patrzę nowy silnik- 350zł, bateria 450-550zł

  5. Czasami ktos chce sprzedac dobry używany dotychczas rower tylko dlatego, ze np.przeprowadza sie z domu (gdzie miał garaż i mógł go tam trzymać) do mieszkania z mniejszym metrażem (i bez garażu). Znam takie przypadki

  6. Ten materiał ma błędny tytuł. Tu nie ma słowa o opłacalności kupna e-bike'a, tu jest mowa o kupnie od cinkciarza ludowego, pasera lub złodzieja jako "super okazja". Dotyczy zatem wszystkiego na rynku wtórnym. Ale widać jaka świadomość społeczeństwa, takie tutoriale…
    Trochę tendencyjne i wypunktowane wybiórczo.
    Mówisz o napędzie centralnym, podczas gdy starsze elektryki w znakomitej większości posiadają napęd w przednim kole, gdzie i dostępność jest znacznie większa, i naprawa łatwiejsza, o czym ani słowa.
    Słaba bateria? Ponownie ani słowa o możliwości regeneracji (wymiany) ogniw, co obniża koszt do kilkuset złotych.
    Kupowanie używek jest opłacalne, pod pewnymi warunkami. Jednakże , podobnie jak nie należy kupować samochodu z usuniętymi numerami vin i bez dowodu rejestracyjnego, tak nie należy kupować roweru bez papierów. Serio trzeba to tłumaczyć?

  7. Dzięki za film 🙂
    Szkoda, że tyle naganiaczy na używane padliny tu się zleciało. Używka może dobra dla kogoś znającego się na elektyce i elektronice. Przeciętny użytkownik narobi sobie kłopotów i kosztów.

  8. Nowy rower el. też może się popsuć po 2 latach i zostajemy z kłopotem więc to żadna gwarancja . Udało mi sie kupić dla żony niewiele używany rower Victoria w dobrej cenie za 40% katalogowej. Dla siebie też planuję kupić używkę , wiem czego szukać i na co zwracać uwagę więc jestem spokojny.

  9. Najlepiej kupować rower elektryczny nie fabryczny. Bo taki Bosch ma wiele blokad. Pada akumulator jego regeneracja jest trudna, blokady elektroniczne itp. Najlepiej korzystać z zestawów opartych na sterownikach KT. To naprawdę działa. Możliwość wymiany każdej części. Możliwość rozbudowy. Do wyboru go koloru. Mxus 3K Turbo , Mxus 30H, 15F.

  10. Powiem tak zamiast doradzić czym się kierować wyborem używanego ebika piętrzysz problemy i zgrabnie przesadzasz demonizując hipotetyczne zdarzenia nadużywając słów kłopoty , tysiące złotych, ciężko osiągnąć narzędzia , ciężko znaleźć serwis mam wrażenie jabyś mówił nie o rowerach ,a o samolotach . Kochani nie słuchajcie tego maga jak chcecie zacząć przygodę z ebikiem, a nie macie wystarczających środków spokojnie kupujcie używane kierując się zasadą silnik w kole do 350 W sterownik kt lub podobny i bateria po sprawdzeniu pojemności i dobry stan techniczny roweru 😃 . Przy tej konfiguracji zakładając hipotetycznie jak wam coś padnie nowe silniki kupicie już za ok 500 zł ( 150 używka) kontroler 200 zł ( 120 używka ) a bateria do tysiąca zł lub dużo tańsza regeneracja . Pozdrawiam i zachęcam do zdobywania wiedzy.

  11. Przepraszam ale skojarzenia same mi się nasuwają w przypadku kupna używanego samochodu Audi A8,Porsche cayenne czy BMW. Koszty części stają się zaporowe a zamienników brak Bo Chińczyk stwierdził że skoro jest ich na tyle mało to nie ma sensu produkować (kopiować). Ebike z od kitajca to pewna mina, chyba że jesteś saperem …

  12. Cały film można podsumować stwierdzeniem "Kup nowy rower z gwarancją".
    Szkoda bo liczyłem na rozwinięcie tematu rowerów używanych a nie na materiał "co może się zepsuć".
    Dokładnie tak samo można powiedzieć kup nowe auto zamiast używanego nie będzie się psuło.
    Takie argumenty są słabe.
    Baterie można oddać do regeneracji lub zregenerować samemu i wtedy nie wyjdzie to 2tys PLN.

  13. Witam chciałem kupić swojego pierwszego eBika. Budżet 6 tys. max. Znalazłem Zundapp z801.
    Niemiecka firma z tradycją produkującą od 104 lat motory i rowery. Wydaje się być solidny lecz zastanawia mnie silnik w tym Zundapp z801 z momentem obrotowym zaledwie 35 Nm. W innych rowerach widziałem pod 100 Nm a przynajmniej 60Nm. Czy 35 Nm to nie za mało? Reszta konstrukcji wydaje się być rozsądna i atrakcyjna może się podobać jak na pierwszy eBike. Czy łatwo będzie mi potem przerobić go na mocnieszy moment obr jeśli okaże się za słaby? Czy nie ma sensu taka przeróbka? Czy może lepszym rozwiązaniem będzie od nowości poszukać coś w granicach 80 /100 Nm?

  14. @unbroken reed Bzdury wygadajusz… Ja mam używanego Gianta z przebiegiem 1680 bodaj km. Zrobiłem tylko serwis piasty, zregenerowałem manetkę(po prostu z dwóch złożyłem jedną), wyczyściłem napęd, bo był zagnojomy jakby od nowości nie był serwisowany i rower jeździ fenomenalnie…

  15. Jak się ma pojęcie samemu robi się konwersję roweru wybierasz komponenty jakie chcesz i jest ok. Fakt nie jest to tanie, sam zrobiłem sobie elektryka z Herkulesa Cheetah silnik 8fun 500W bafanga bateria 520Wh wyświetlacz C18 kolor i wszystko chodzi jak w zegarku. Ale masz rację nowe to nowe. Na moim e-biku zrobiłem ponad 3tyś km a rower już miał przejechane 2 7tyś km więc kto dużo jeździ konwersja się nie opłaca lepiej kupić nowego elektryka.

  16. Zakup roweru elektrycznego faktycznie wiąże się z pewnym ryzykiem. Pomijając już wspomniane w filmie informacje, od siebie dodam ze są rzeczy które się kupuje a takie których się patykiem nie tyka. Przykładowo rzezy jakiś się nie tyka są takie firmy jak Impuls, brose, green trans, bosch 1 generacji, easy motion. Imuls – silniki słabną aż padną, brose – pada szybciej jak mucha po raidzie, green trans, w ogole nie działa, bosch 1 gen był tak zły ze az sam bosch za niego przepraszał. Co jest garte uwagi, to Bosch kolejnych generacji – jedyna wada to słabe uszczelnienie łożysk, shimano – praktyczne niezniszczalne przy normalnym użytkowaniu, Yamaha – bez większych zarzutów, choć jak się coś stanie z wyświetlaczem mogą być jaja, Bafang, nie miałem styczności ale ponoć ludzie chwalą. Ze średniej statystycznej wynika ze przebieg ok 5000km jest to dużo a 10000 niemal nie spotykane. Po tych wartościach zwyczajnie silniki albo baterie padają.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!