Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Składany rower elektryczny Engwe EP-2 Pro – Test – Recenzja – Prezentacja PL

Engwe EP-2 Pro cena i specyfikacja: https://bit.ly/3Rm98xQ

Sprawdź mój EKWIPUNEK: https://testhub.pl/ekwipunek/
Moje REKOMENDACJE ZAKUPOWE: https://testhub.pl/rekomendacje

Strona: http://testhub.pl
Facebook: http://www.facebook.com/TestHubPL
Twitter: https://twitter.com/TestHubPL

Mój drugi kanał: https://www.youtube.com/user/MocnyVlog

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

37 thoughts on “Składany rower elektryczny Engwe EP-2 Pro – Test – Recenzja – Prezentacja PL

  1. Witam. Czy mógłby podać Pan zrobić jakiś filmik z porównaniem tego roweru z ADO20F czym się różnią i który jest lepszy i np. funkcjami, zasięgiem itd ?

  2. Siema, mega pilne pytanie bo to mój pierwszy elektryk: udało mi się zmontować rower jednak pojawił się problem. Oba koła szumią i bardzo szybko zwalniają gdy podnieść rower i nimi zakręcić. Występuje szum i jakby tarcie, wydaje mi się, że na hamulcach. Czy to normalne? Czy jednak koła natychmiast wyhamowują bo taka jest "ich natura"? Dodam, że problem występuje w obu kołach a nie tylko w tylnim w którym jest elektronika.

  3. Z tego co kojarzę musi zajść parę warunków, aby to był rower elektryczny i mógł się poruszać po ścieżkach rowerowych. Tj. max 48V, max 250W ,max 25 km/h i nie może mieć trybu full elektryk sterowany z manetki. Elektryka ma zawsze tylko i wyłącznie wspomagać pedało 😉 Jeśli, którykolwiek element się nie zgadza mamy do czynienia z motorowerem, który należy zarejestrować i płacić OC. Problem polega na tym, że to to nie ma homologacji na motorower więc nie da się zarejestrować. Inna sprawa, że taki motorower musi się poruszać tylko po jezdni. Przepisy są kuriozalne, bo hulajnoga elektryczna może mieć manetkę i zasuwać na prądzie, a rower już nie. Inna sprawa, niby mamy ten silnik 500- 700W, ale jak jest zduszony do 25 Km/h to chyba daje mniej mocy? Może wtedy chociaż to się mieści w żądanych parametrach. Kolejna sprawa. Wszyscy piszą jak odblokować pełną prędkość, a nikt nie pisze jak przywrócić fabryczne 25 km/h. Gdyby policja zrobiła jaką masową łapankę to 99% tych elektrycznych składaków jest na śmietnik. Ani na ścieżkę rowerową, ani na ulicę.

  4. Nie wolno na to mówić rower … Mimo wszytko osoby niepełnosprawne , emeryci czy renciści powinni się takimi sprzętami zainteresować , no i jeszcze bananowa młodzież słuchająca koca … nie , dywanu … nie , maty … wiedziałem , że coś co leży . Jeszcze to "niedzielniane" ustawienie klamek jak u patafianów kupujących "rowery" w marketach . Potem te rowery leżą gdzieś po piwnicach albo zalegają w garażach bo się biedactwo na góralu wytrzęsło i nadgarstki bolą a opony Tiger zmulają pacjenta bardziej niż gorąca smoła . Pazdrawlaju was , eko/lathe/bezglutenowe ciasteczka … Odkąd szukam filmików o Stridzie to wyskakują mi ciągle jakieś pEdo bajki na bateryjkę , albo co gorsza bujajnogi . Jak zdrowy facet może tak z jednym bioderkiem do przodu jechać i się nie wstydzić ? Cóż za nowoczesność … otwarty umysł , pełen dystansu i zrozumienia , "nóżki razem i ojejku jedziemy" , hahahaha .
    Powinniście płacić podatek , bo gdy sobie ładujecie te klamoty to gdzieś tam daleko jakaś elektrownia produkuje prąd który się nie bierze z rżenia jednorożców , szkoda , że Zdzichu z Sokółki nie rządzi , już on by wam dał wynalazki … hahahaha .

  5. Ado ma 500W ale przy 36V, ten ma baterie 48V i 750W Poznałem kolesia od którego odkupiłem baterie bo on zainwestował w akumulator 48V ( Do ADO a20f ) jeździ na większym voltarzu i sobie chwali 🙂 Pisał że zasięg trochę lepszy ( 48V 12AH) i moc też trochę lepsza,. Więc pomysł taki, żebyś zamienił baterie od pomarańczowego i zdał z tego relacje xD Zdecydowałem sie na odkupienie baterii 36V od niego za £60 bo nowa 48V z ładowarką kosztuje £230. Pozdrawiam

  6. Hej. Dobry film fakt już jestem za zakupem 7km do pracy czyli 14 fakt polska kraj dziwnych zjawisk tzn. kondon na siebie jak i kufer do wyposażenia ale jestem za. I pytanie czy warto robić porównanie? Zdradziłeś kilka faktów za tym egzemplarzem ze pewnie nie. Pozdrawiam P. S. Jeżeli będzie chętnie popatrzę.

  7. Kupiłem Smastera podobny spierdolił się po 2750 km , zrobiłem tyle w 4 miesiące bo 13 km do roboty w jedną stronę,serwis mnie olał to dałem prywatnie do reperacji zapłaciłem 15 i nie narzekam do tej pory a wszystko w ojro rower kosztował 1550 € naprawa 15€ i smiga jak ta lala polecam pozdrawiam serdecznie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!