Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Jak naprawić rozładowaną baterię Li-ION której nie wykrywa ładowarka? [Ninebot]

Jak naprawić/obudzić rozładowaną baterię litową (Li-ION) której nie wykrywa ładowarka (nie ładuje) Naprawa akumulatora litowo jonowego do roweru elektrycznego hulajnogi elektrycznej skuter Ninebot głęboko rozładowana pakiet litowy (baterię litowo-jonową) czyli popularnie zwany akumulator rowerowy.
Tak samo tyczy się to baterii do tabletów/tabletu/telefonu/smartfona/smartfonów/laptopa/laptopów itp- wszystkie baterie Li-ION które posiadają BMS

Song: Fredji – Happy Life (Vlog No Copyright Music)
Music provided by Vlog No Copyright Music.
Video Link: https://youtu.be/KzQiRABVARk

e-mail: rzezbiarz.tytus@gmail.com
Instagram: www.instagram.com/rzezbiarz.tytus

#mrAkumulator #Tytus #Rzeźbiarz

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

32 thoughts on “Jak naprawić rozładowaną baterię Li-ION której nie wykrywa ładowarka? [Ninebot]

  1. Czy jest mozliwe aby w bateri 24v byl bezpiecznik 250v obok gniazda ladowania bo przy ladowaniu kontrolka ladowania swieci na zielono a nie na czerwono znakiem tego ze nieladuje a ladowarka jest nowa i dziala sprawdzona na innej bateri

  2. Czy istnieje możliwość połączenia dwóch takich samych zestawów baterii poprzez te wyjścia? Mam 3 zestawy baterii. Jeden nie działa i chciałbym go obudzić, bo ładowarka nie wykrywa. Czy jeżeli połącze dwie baterie tym obejściem BMSA, to czy obudzi mi się ta uśpiona? Pzdr!

  3. Witam mam problem ze swoja bateria ladowarka jej nie widzi a wczesniej ladowala bez problemu czy mozna sie z Panem jakas skontatkowac w sprawie naprawy oczywiscie zaplace może Pan podac jakies namiary emaila co kolwiek?

  4. Najlepiej taką baterię zostawić naładowaną w 60-70% – wtedy najmniej żywotności traci w trakcie przechowywania a jednocześnie 60-70% to na tyle dużo że nawet jeśli jest w urządzeniu (wyłączonym) to nie powinna się zbyt szybko rozładować.

  5. Dzięki za filmik – natchnął mnie do spróbowania czegoś chyba nietypowego …
    Miałem rozładowany smartband do tego stopnia, że tak jak na filmiku, nie ładował się w ogóle, a jedynie na sekundę zapalała się ikonka ładowania … Od roku czy półtora
    Baterii nie mogłem wyciągnąć, bo bym musiał rozwalać opaskę.
    Band jest ładowany na stacji dokującej (na szczęście nie indukcyjnej, bo pewnie bym nie miał opcji) na dwóch bolcach.
    Uznałem, że spróbuję to jakoś ruszyć.
    Użyłem zwykłego najtańszego (bo taki mam 😀 ) miernika uniwersalnego i zacząłem mierzyć opór na tych miejscach gdzie się ładuje band. Uznałem, że aby zmierzyć opór miernik musi wysłać jakiś prąd (nie wiem co wysłał i z jakimi parametrami, użyłem najmniejszą skalę na oporze – 200 omów). I cóż – kilka razy mierzyłem opór, a na mierniku wyskakiwała na sekundę jakaś wartość (mówiąca że jakiś opór jest).
    Po chwili podłączyłem do ładowarki i zadziałało …

    Czy ja właśnie naładowałem ogniwa mierząc opór ? Nie znam się na prądzie, nie wiem nawet jak to zadziałało, ale widać zadziałało 😀
    Nie wiem też czy mogłem popsuć opaskę, czy nie.

    Twój filmik mnie do tego natchnął – dzięki wielkie !

  6. Czy podjął by sie Pan naprawy oczywiście płatnej padniętej baterii w hulajnodze elektrycznej? Dlugo nie byla ladowana i ładowarka nie chce jej wybudzić. Czy pomoże Pan? Jeśli tak proszę o jakiś namiar.
    Pozdrawiam film świetny!

  7. Nie byłem pewny czy ta sama technika zadziała do akumulatora li-ion i będzie to bezpieczne. Dzięki za materiał, puściłem na chwilę 30V i 1.5A dla baterii 48V. Odłączyłem i po podłączeniu, ładowarka ruszyła.

  8. Z doświadczenia wiem, że ten akumulator bedzie sie sam szybko rozładowywał. Robiłem też tak jak Ty, zeby ładowarka zobaczyła akumulator jednak jak akumulator został doprowadzony do 0V to bedzie działał ale samoczynnie szybko sie rozładuje. Był to pakiet modelarski lipo 3s bez bms.

  9. a co jeśli jakaś sekcja, z np. 10s10p ma uszkodzenia w połączeniu równoległym? i tylko jedno ogniwo przekazuje energię dalej ? 9 uszkodzonych?, ja bym proponował dostać się do sterowania sekcjami bmsa.. .i tam próbować dobić 4.2V (czywiście sprawdzić pojemność tej sekcji) i dopiero cały aku odpalać

  10. Bardzo chaotycznie opowiedziane, wiem co chcesz przekazać, ale wtrącając co 2 zdania inny wątek, osoba zaczynająca, nie zrozumie nic. Ponad to, warto pokazać na mierniku co robić a czego nie robić 😉

  11. Ten film to taka rozkmina pomysłowego Dobromira, który nie ma doświadczenia z takim sprzętem.
    BMS miga i tym miganiem informuje jaki jest powód niesprawności. Jak migało przed Twoją ingerencją? Zanim "na pałę" podłączyłeś zasilanie na wyjściu, wypadało by wiedzieć czy można to zrobić. Absolutnie nie róbcie tego co tu Tytus pokazuje, bez sprawdzenia w necie jaki kod podaje BMS. Oczywiście autor filmu zaraz napisze, że nie ponosi za nic odpowiedzialności, że nie jest to film instruktażowy, tylko pokazuje jego pracę. Dupochron, ale dla autora, a nie dla Was.

  12. Filmik dobry. Tytusie – a jak naładowałbyś baterię/akumulator do laptopa nie wkładając ją do laptopa, a tylko wykorzystując piny/sloty zewnętrzne? Zakładając, że bateria ma 10,6V, a zasilacz do niej (laptopa) 19,5V – jej układ jest 3s2p (każda z baterii 18650 ma koło 2200mAh), jakie napięcie podłączyć do zacisków. Myślę sobie, że teoretycznie układ BMS wewnątrz baterii powinien przyjąć większe niż suma 3 akumulatorów w pełni naładowanych, a więc 12,6V. Gdzieś kiedyś dawno spotkałem się, że dobre będzie takie napięcie jak na zasilaczu czyli w tym wypadku19,5V ale pewny nie jestem. Jak z obciążalnością prądową przy podłączeniu takiego zasilacza, który ma obciążalność do 4,5A. Rozumiem, że prąd popłynie na baterię przy układzie otwartym (bezpośrednio na nią) 4,5A czyli trzeba by było podłączyć zasilacz stabilizowany z ustawieniem np. max 2A by nie rozgrzać niebezpiecznie baterii? Nigdzie nie ma takich danych, a nie chcę uszkodzić baterii. Pzdr/Tomasz

Dodaj komentarz

Zadzwoń!