Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Serwis roweru – Demontaż i montaż korby oraz wkładu suportu cz. 1



Poradnik na temat obsługi korb oraz wkładów suportu w systemach ISIS, Octalink oraz tradycyjnych „na kwadrat”.

Nasze www: http://www.onthebike.com
Nasz FB: http://www.facebook.com/onthebikecom

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

25 thoughts on “Serwis roweru – Demontaż i montaż korby oraz wkładu suportu cz. 1

  1. Mam pytanie po założeniu korby po pewnym czasie (upływ czasu od postu poniżej) uwidocznił się taki problem. Podczas kręcenia zębatki nie prowadzą się w linii prostej, widać jak się lekko przechylają około 2-3 mm (podobnie jak podczas kręcenia kołem nie wycentrowanym).
    Można to jakoś poprawić np. ściągając korbę i obsadzając ją ponownie prosto?

  2. Świetny materiał. @Dominik z onthebikecom Wymieniam suport na kwadrat na BB-UN26. Czy stosować się do zaleceń Shimano z dokumentacji technicznej i na plastikową nakrętkę (strona nienapędowa) nie stosować smaru? Z drugiej strony nałożę Shimano Anti-Seize, który akurat posiadam.

  3. Znajdzie się jakiś patent na zapieczoną korbę (strona napędowa) ? ściągałem ściągaczem, polałem hektolitrami WD-40 i odczekałem noc. Ponowiłem próbę ściągaczem i nic w końcu przyłożyłem dużą siłę … gwint zerwany : (
    Zostało standardowe bez młota to nie robota ?
    Mocowanie na kwadrata nie serwisowane z miliard lat
    korba jest na złom więc nie zależy mi na niej, ale jestem teżciekaw jak to zrobić jakbym nie chciał jej zniszczyć ?
    Może jakiśfilmik ? 😀

  4. Właśnie wymieniłem wkład w rowerze żony, dzięki Twojemu filmowi. Dzięki za tutorial. Co mogę dodać od siebie – klucz wielowpustowy ze zintegrowaną rączką daje mi lepszy chwyt i lepszy moment. Warto tez wspomnieć, ze czasem przyczyną "cykania" może być niedokręcenie elementów, a niekoniecznie zużyty wkład.

  5. Dominiku, jak zwykle w twoich filmach wyjaśniasz rzeczowo i bez lania wody. Dzięki tobie sam wymieniam suport. Mam pytanie: czy konieczne lub zalecane jest obfite nasmarowanie suportu kompaktowego ( takiego jak na filmie ) smarem , czy wystarczy lekkie nasmarowanie gwintów w mufie i na suporcie ? Jaki smar zalecasz ? Serdecznie pozdrawiam.

  6. A ja mam pytanie o przerzutki, wymieniłem właśnie suport VP-BC73 na Shimano BB-UN26 o identycznych parametrach i przerzutka przednia nie przerzuca na 3 tarczę. Czy dobrze mi się wydaje, że spowodowane to jest grubszym kołnierzem po stronie napędowej? Korba odstaje bardziej i potrzebna będzie teraz regulacja przedniej przerzutki? Strona napędowa suportu jest wkręcona do końca.

  7. Fajny film, nawet kilka lat po publikacji. Dla mnie bardzo pomocny. Szkoda tylko, że cokolwiek człowiek chce zrobić przy rowerze to trzeba kupować jakieś specjalistyczne narzędzia, ale jak się uda uciecha że hej :).

  8. Witam, czy miska po stronie napędowej ma się stykać (wkręcić do oporu na styk). W moim przypadku pozostał mały luz (dalej nie idzie wkręcić) po drugiej stronie to nie występuje i nie mam pojęcia, czy tak ma być 🙂

  9. Wielkie dzięki za materiał, ostatni rower jaki rozbierałem to był WIGRY3, to co teraz proponują producenci to inny świat 🙂 Super pomocny przy demontażu korby. Kupiłem stosowne narzędzia i teraz powinno pójść gładko. Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

  10. Kupiłem suport Shimano BB-UN100 – ma plastikowe miski :/ Zrobiłem wszystko jak na filmie, prawą miskę wkręciłem do oporu. Niestety lewej miski nie mogę dokręcić, 3 zwoje gwintu wystają poza mufę. Stary i nowy suport to 68×122,5. Mocniej lewej miski już nie dokręcę, ponieważ zaczyna pękać. Czy to normalna sytuacja, że nie da się tego dokręcić?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!