Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Rozbieram silnik 350W po 1000 km rower elektryczny ebike

Dzisiaj rozbieram silnim mxus 350W po przejechaniu 1K km. Sprawdzam zużycie przekładni

Postaw mi kawę lub piwo jak film Ci się podobał 🙂 – https://buycoffee.to/marcinmarcin

__________________________________________________________________________________
⚡⚡⚡⚡⚡ ZARABIANIE ONLINE – EARNIG MONEY ONLINE ⚡⚡⚡⚡⚡

ADMITAD – Zarabiaj dzięki zakupom na Aliexpress lub Allegro Zobacz 🤩 https://youtu.be/g_g6I3LDQIc

LETY SHOPS jak to działa – https://youtu.be/tmnwtPXcLQI
LETYSHOPS – link rejestracyjny https://ad.admitad.com/g/pgaq6xb201e96aa9c3e33c853da2615819a7fc7f

LETY SHOPS how it works – https://youtu.be/tmnwtPXcLQI
LETYSHOPS recover some cash from purchases – registration link https://ad.admitad.com/g/pgaq6xb201e96aa9c3e33c853da261939d396879
___________________________________________________________________________________

________________________________________________________
㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡ WSPARCIE – DONATION ㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡
Chcesz mnie wesprzeć w inny sposób:

– Proste wpłaty – https://www.paymedia.pl/marcinmarcin
– PayPal – zphdidik@gmail.com
– Adres BTC: 398DCDHF4qyyeRikrz4neCZTT4e25kFSNK
________________________________________________________

Facebook – https://www.facebook.com/marcinelomarcin/
Instagram – https://www.instagram.com/marcelo.marcin/

Mój drugi kanał – DZIENNIKI RODZINNE https://www.youtube.com/channel/UCPqE654GX7SDRR8Y3LhumxQ

Jeżeli ktoś chce coś mi przesłać to
na paczkomat Inpost PHO01G

#marcinmarcin #ebike #rowerelektryczny #rowerzewspomaganiem #majsterkowanie

Ciekawe rzeczy na Aliexpress – http://marcinmarcin.pl/linki

– Żarówka 12-85v DC/AC – https://ali.ski/ymiNI
– Wyświetlacz LCD3 – https://ali.ski/zSzcR
– Kolorowy wyświetlacz LCD8H – https://ali.ski/lA6hZ
– Silniki centralne wysyłka z EU – https://ali.ski/hBJCpi
– Torba na baterie trójkąt – https://ali.ski/6nCqrp
– Zestaw do konwersji 350W – https://ali.ski/Sp-z-z
– Oświetlenie ebika – https://ali.ski/ubNr5k
– Ładowarka USB na kierownice (36-100V)- https://ali.ski/aGJiLe
– Gniazda hermetyczne zasilania lub ładowania – https://ali.ski/FvWTI
– Miernik poziomu akumulatora (procentowy) – https://ali.ski/iiYPz
– Sklep z którego często kupuję na Aliexpress ChamRider – https://ali.ski/DEV3_
– Aluminiowy uchwyt na telefon który używam i polecam – https://ali.ski/JCd5zI
– Akumulatory – https://ali.ski/mFn6bM

Instagram – https://www.instagram.com/marcelo.marcin/
Facebook – https://www.facebook.com/groups/253875882004678/

#marcinmarcin #ebike #rowerelektryczny #rowerzewspomaganiem #majsterkowanie

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

30 thoughts on “Rozbieram silnik 350W po 1000 km rower elektryczny ebike

  1. Cześć, ostatnio zaczęło mi coś skrzypić/piszczeń w przednim kole w którym jest właśnie taki silnik ale tylko podczas kręcenia, tj. gdy pracuje silnik. Gdy jadę na luzie bez wspomagania lub jest ono całkiem wyłączone i napędzam rower nożnie to nic takiego nie słychać. Czy wobec tego może być coś z silnikiem? Rower MC Multicycle, mam od 2 lat, ale wcześniej był już używany chyba 10 lat. Intensywnie go użytkuję, 50-60km tygodniowo.

  2. Witam a dlaczego silnik z przodu a nie z tyłu. Jak by się taki silniczek spisywał z tyłu. Czy wszystko było by tak samo jak z przodu. Pytam dlatego bo mam zamiar go zamontować ale w tylnym kole.

  3. witam. Potrzebuje pomocy przy rozebraniu silnika w rowerze Bikkel w przednim kole. nie moge zdjąć dekla pomimo odkręcenia śrób. Czy może tam byc jakas blokada magnetyczna czy cos innego ? Rafał.

  4. Czy możesz mi pomóc . Mam silnik OutRider bezszczotkowy . Nie mogę go rozebrać to po pierwsze a po drugie wychodzą z niego tylko 3 żyły . Czy można zastosować silnik z wiekszą ilością pinów. jest to 250 W 36 V na przód

  5. Tak jak zalecałeś otworzyłem po dwóch latach użytkowania i przejechaniu 12 tys km swój Silnik przekładniowy MXUS MX01C. I oto co zobaczyłem:

    https://drive.google.com/open?id=12h8KhHitpcHaDx7ziyBIl2Jgg2Vdq4Eb

    Troszkę się przestraszyłem ale zaryzykowałem i dokonałem wymiany czterech łożysk, nowego smaru i poskładałem i teraz będę musiał bardziej uważać na leśnych bezdrożach i pagórkowatych ścieżkach w lesie 🙁
    Zestaw S1000 silnik 500W sterownik kwadrat max. 25A rower górski z 1993r. koła 26'', bateria 48V 23Ah.
    O dziwo zębatki w przekładni wyglądają jak nowe 🙂
    Pozdrawiam i dziękuję za pomocny poradnik 🙂 Dzięki Tobie odważyłem się przeprowadzić konserwacje.

  6. Czy warto przechodzić na silnik 350W gdy 250W na moje potrzeby w zupełności mi wystarcza? wiadomo, ten pierwszy ma większą moc co jest zaletą za to jest cięższy (czy dużo?) i wymaga większej, cięższej baterii do przejechania podobnej liczby kilometrów.

  7. wszyscy znawcy. Marcin super filmy. w odpowiedzi na twoje pytanie jaki smar został użyty to po wyglądzie smaru mogę przypuszczać że jest to smar ceramiczny. charakterystycznym jest dla tego typu smarów że są białe i pracują nie tylko z przekladniami. praktycznie stosować je można do wszystkiego. Są droższe ale i bardziej odporne na temperatury.

  8. Aloha!
    Co sądzisz o zestawach do konwersji marki VeloRaketa? Cena jest kusząca, opłaca się brać czy to po prostu złom? Widziałem kilka filmików na ruskich youtubach i niby jakoś to tam u nich hula🙂
    Pozdrówka

  9. Cześć w poprzednim filmie jak rozłożył Pan inny silnik w komentarzu padło hasło smar syntetyczny…szczerze nie polecam smar ten jest bardzo lepki i stawia bardzo duzy opór dla silnika

  10. Nie wiem jak nazywa sie ten smar po polsku, po angielsku jest to white lithium grease. Nie mozesz dac zwyklego smaru, poniewaz w niskiej temperaturze zwykly smar jest zbyt gesty i moze dojsc do uszkodzenia przekladni.

  11. Witaj,
    Nie jestem pewien ale chyba jesteś jedyną osobą polskojęzyczną, która zdecydowała się rozebrać silnik elektryczny do roweru i to opublikować. Jak dotąd to znajdowałem tylko albo anglojęzyczne poradniki albo radzieckie!!! Także Brawo za pomoc i Dziękujemy za dotychczasowe 🙂
    Może tego nie widać ale jesteś pomocny dla bardzo wielu osób które samodzielnie próbują przerobić swój rower na elektryczny. Ode mnie i pewnie od wielu innych należy Ci się pełen "Szacun" i Dziękuję za poświęcony nam czas.
    Powodzenia Batory 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!