Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Rower elektryczny-jak najłatwiej sprawdzić silnik.

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem.

50 thoughts on “Rower elektryczny-jak najłatwiej sprawdzić silnik.

  1. Niby sprawa prosta co pokazałeś jak sprawdzić silnik, tak też sprawdziłem zgodnie z objasnieniem. Ale silnik nowy więc dla sprawdzenie tak zrobiłem. Ok pasuje! Po podlaczeniu silnik działa, kręci lecz po poru sekundach przewody są gorące a na wyświetlaczu bez obciążenia pokazuje 500w obciążenia mimio ze silnik 36v 250w,zmienilem sterownik, musiałem zmienić fazy i nadal to samo pobór prądu 450-500w.przewody gorące. Hale ok. Czy może być zwarcie na uzwojenia? Silnik nowy. Pozdrawiam

  2. Super poradnik. A co z sytuacja kiedy na kole ( założonym na rowerze i podłączonym) jest cały czas opór. Jest też problem z normalnym właczaniem sie napędu. trzeba bardzo, ale to naprawde bardzo szybko cały czas krecic pedałami. W czujniku koło pedałów sa wszystkie elektromagnesy. Naped też czasami sam sie potrafi wyłaczać i za moment włączać ale jak jest właczona funkcja podprowadzania pod górke i trzymany przycisk to cały czas koło sie obraca.

  3. Witam. Posiadam rower Giant Twist Go i po zimie pojawiły się problemy, na wyświetlaczu mruga druga kreska baterii od dołu po prawej stronie i brak jest wspomagania natomiast po przekręceniu manetki koło zaczyna się kręcić ale tylko do 5km/h. W czym jest problem? Proszę o pomoc. Dziękuję

  4. Witam.Jak parę dni pisałem na temat roweru elektrycznego że nie działa dobrze.Zakupiony rower 36V miał zamontowany sterownik trybu jazdy na 24V .Zamontowałem właściwy na 36V a problem jest taki sam że nie zmienia się szybkość jazdy jest ta najwolniejsza.Co robić ? Pozdrawiam Jan

  5. Witam batavus na silniku w przedniej accell. Problem taki ze gdy zakręcę manetka na każdym poziomie koło kręci się ale w równomierny sposób nie che mocniej kręcić. Czy winny może być czujnik przy zębatce łańcucha?

  6. witam. Potrzebuje pomocy przy rozebraniu silnika w rowerze Bikkel w przednim kole. nie moge zdjąć dekla pomimo odkręcenia śrób. Czy może tam byc jakas blokada magnetyczna czy cos innego ? Rafał.

  7. Witam!Kupiłem rower Sparta ion m-gear 24v jak sprawdzić czy silnik jest dobry?Pan tu mówi że trzeba połączyć kable zółty z niebieskim, zielony z niebieskim i niebieski z zielonym.Niebieski i zielony trzeba łączyć dwa razy?A nie lepiej było by połączyć żółty z zielonym?

  8. Witam Pana mam problem z moim rowerem elektrycznym ponieważ po włączeniu manetki raz koło kręci się do przodu a nieraz cofa się do tyłu, Silnik mam w przednim kole. Nigdzie nie mogę znaleźć żadnej informacji, Dziękuję za pomoc

  9. W moim silniczku identycznym 250w po zwarciu przewodów koło rzeczywiście praktycznie staje natomiast po podłączeniu multimetru i zakręceniu kołem na wyświetlaczu 000. Trochę mnie to niepokoi. Nie mam jeszcze kontrolera

  10. Witam,mam 5 pinów w kosce ,jak zakręcę pedałami to daje 30v na jeden pin na drugi 40v -tyle co Aku ma
    Więc prąd idzie na silnik.
    W kosce od strony silnika, zmostkowalem zasilające i nie ma oporu ,można kręcić jak bez.

    Sprawdzałilem multimetrem to podskakuje do ok. 0.1v.
    Rower to gazelle fuente plus innergy. Rozumie że silnik do naprawy lub do wymiany na inny .

  11. Świetny kanał 👍, a co jeśli po zwarciu nie ma żadnego oporu? Ale Na multimetrze podczas kręcenia na każdej fazie napięcie wzrasta zgodnie z prędkością koła.

  12. Witam…mam silnik Trantz X 36V/250 W –T2RVD 9 …myslalem ze kupilem na 24 v/giełda z pomocą kolegi / w domu przeczytałem 36V ..i leży od 2 lat.Sprawdzając teraz po obejzeniu Pana filmu zrobilem podobnie /zwarcie dwóch przewodów/ ale nie zatrzymuje to obracania się koła…chciałem jakąś opinie od Pana….czy zajmować się tym kołem czy złom?

  13. no nareszcie znalazlem, mam silnik w przedniej piascie, 250 W 36 volt, bezszczotkowy. od nowosci, na dzien dzisiejszy juz piec lat, awaria, nie dziala naped,, cofając jest opor, jak gdyby prądnica,

  14. Witam. Oglądam Pana filmy ale kompletnie nie znam się na elektryce.
    Posiadam rower marki Kross evado 5.0 z 28 calowymi kołami.
    Czy mógłby mi Pan doradzić gdzie można się wyposażyć w cały sprzęt do przerobienia roweru na elektryczny ? Jakie podzespoły najlepiej kupić. Czy zmieszczę się w kwocie 1000-1500zl ? Chciałbym żeby rower rozwijał prędkość min. 40km/h

  15. Witam, jeszcze jedno pytanko a jak mozna sprawdzic tez silnik na ile Volt on powinien pracować, chodzi mi o to jak sprawdzic jaki podpiac kontroler czy 24v czy moze 36 lub 42v ?. z gory dziekuje za odpowiedz.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!