Cześć, zapraszam do obejrzenia filmu w którym zaprezentuję jak przebiegał pełny serwis starego roweru mtb. Jak uważacie, opłacało się wydawać 850 zł aby go reaktywować?
🟠CZĘSTE PYTANIA🟠
🎥Kamerka: Samsung a51
🌎Miejscówka: Serwis rowerowy full bike
🚲Rower: Stary bolid mtb
📸Zdjęcie na miniaturce: Własne
Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.
Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.
Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.
Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.
Przestańcie porównywać tego złotego mechanika do partacza – bike testa, bo to dla Kuby jest poniżające porównanie. Film przyjemnie się ogląda i co ważne wszystko robione ze sztuką!
Co do gwintowania, to teoria nakazuje by po każdym półobrocie cofać się o ćwierć obrotu (czy jakoś tak) w celu złamania wióra. Możliwe że przy tej średnicy nie wpływa to na jakość gwintu, ale może byłoby trochę lżej 🙂 W sumie nie wiem też czy dotyczy to każdej narzynki 🤔
Bosze, wpakować 850 zł w takiego markeciaka to ja tego nie rozumiem. No chyba, że faktycznie giga wartość sentymentalna: pierwszy raz całował się z dziewczyną na nim albo coś takiego 😄 Inna sprawa Kuba: na co poszło te 850 zł bo poza nowymi v-breakami za stówę, pancerzami linkami no i widelcem razem jakieś 300 zł to ja tam nie widzę w tym serwisie takiej kasy???
Takie rowery teraz są w cenie. Bardzo ciekawy materiał. Sam robie takie różnym klientom. Nikt nie narzeka po mojej naprawie. Jesteś Kuba x razy lepszy od biketesta. Fajnie, że są jeszcze młodzi fachowcy na tym świecie. Fajny kanał polecam.
Na przyszłość to takie bębenki można rozebrać. Podejrzewam że jakbyś psiknal do środka czegoś to zacząłby działać. Chociaż nasmarować i tak by później wypadało
Kubuś więcej takich filmików tylko dłuższych. fajnie sie oglada z kamerki na głowie.Tak btw fajnie zobaczyć jak przywracasz sentyment do stanu używalności
Może się i nie opłacało, ale jeśli ma wartość sentymentalną to z pewnością było warto 🙂
Poza tym jeśli ktoś powie że za 850 można mieć rower używany wyższej klasy, to owszem można, ale taki rower też zazwyczaj będzie wymagał sporych inwestycji i to jest błędne koło
are you batty? insane!
Przestańcie porównywać tego złotego mechanika do partacza – bike testa, bo to dla Kuby jest poniżające porównanie. Film przyjemnie się ogląda i co ważne wszystko robione ze sztuką!
Co do gwintowania, to teoria nakazuje by po każdym półobrocie cofać się o ćwierć obrotu (czy jakoś tak) w celu złamania wióra. Możliwe że przy tej średnicy nie wpływa to na jakość gwintu, ale może byłoby trochę lżej 🙂 W sumie nie wiem też czy dotyczy to każdej narzynki 🤔
drugi bike test normalnie
fajny montaż,oraz film 😉
Bosze, wpakować 850 zł w takiego markeciaka to ja tego nie rozumiem. No chyba, że faktycznie giga wartość sentymentalna: pierwszy raz całował się z dziewczyną na nim albo coś takiego 😄 Inna sprawa Kuba: na co poszło te 850 zł bo poza nowymi v-breakami za stówę, pancerzami linkami no i widelcem razem jakieś 300 zł to ja tam nie widzę w tym serwisie takiej kasy???
Takie rowery teraz są w cenie.
Bardzo ciekawy materiał.
Sam robie takie różnym klientom.
Nikt nie narzeka po mojej naprawie.
Jesteś Kuba x razy lepszy od biketesta.
Fajnie, że są jeszcze młodzi fachowcy na tym świecie.
Fajny kanał polecam.
Bardzo dobra robota
gicior film
Też mam takiego i odrestaurowuje
Więcej takich odcinków
Na przyszłość to takie bębenki można rozebrać. Podejrzewam że jakbyś psiknal do środka czegoś to zacząłby działać. Chociaż nasmarować i tak by później wypadało
młody bike test 🤙🏼😎💪👍😃😃😄😁
4:50 co to za upośledzona kashimka w hornecie?
Kuurde bardzo dobrą robotę robisz moim zdaniem, oby tak dalej!!
Elko.
bike test na jakiego nie zasługujemy
Tak to się robi @BIKE TEST.
Czym tniesz pancerze?
5.08min
Co to za amor w tym hornecie 26?
Wygląda jakby ktoś booster uciął
Kubuś więcej takich filmików tylko dłuższych. fajnie sie oglada z kamerki na głowie.Tak btw fajnie zobaczyć jak przywracasz sentyment do stanu używalności
Ale mechanik ja wale.
Może się i nie opłacało, ale jeśli ma wartość sentymentalną to z pewnością było warto 🙂
Poza tym jeśli ktoś powie że za 850 można mieć rower używany wyższej klasy, to owszem można, ale taki rower też zazwyczaj będzie wymagał sporych inwestycji i to jest błędne koło