Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Dziś pracuję w serwisie rowerowym, a klienci zasypują mnie rowerami z problemami… Lekcja 5.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Witajcie w lekcji 5-ej Darmowej Szkoły Serwisanta z SzajBajkiem!
Dziś zamieniam się w serwisanta sklepu Flybike w Gryficach.
Ciche i mocne klocki hamulcowe: https://szajbajk.com/38VTCHh
0:00 prawdziwy serwis
0:35 za krótkie pancerze
3:37 źle zaciśnięty zacisk
5:30 czyszczenie linki
7:43 głośny suport
8:30 dbaj o amor
10:00 jednotłoczkowy hamulec
10:37 wymiana linki
13:15 krzywe siodełko
14:14 suchy widelec
14:50 kiera odwrotnie!
16:00 Alivio – przerzucanie
16:18 spadający łańcuch
17:00 blokada nie działa
17:50 zużyta obręcz koła
19:26 krzywy hak przerzutki
22:10 czyszczenie klocków
23:03 piszczące hamulce
25:50 pęknięta rama
27:50 rower holenderski
30:15 pozycja siodełka

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

31 thoughts on “Dziś pracuję w serwisie rowerowym, a klienci zasypują mnie rowerami z problemami… Lekcja 5.

  1. 1. Pęknięta rura sterów – wg mnie dyskwalifikuje rower do dalszego użytkowania. To co pokazywałeś to są zmęczeniowe rysy. Chcąc naprawiać tę ramę, wypadałoby wymienić tę rurę, co jest oczywiście czystą fikcją. Spawanie pęknięć spowoduje że nowy karb zmęczeniowy pojawi się obok spoiny.
    2. Hak przerzutki zwykle nie ma kosmicznej geometrii, tylko to wyfrezowany kawałek blachy. Miękki w dodatku, bo to w zasadzie bezpiecznik żeby w razie dzwonu nie pogiąć ramy,. Odkręcić, położyć na płaskim stole i walić młotkiem aż będzie płasko przylegał do stołu. Jak nie zniszczycie przy tym otworów, to jesteśmy w domu 🙂 Jak zniszczycie to sobie za kilkanaście zł kupcie nowy. Firma sprzedająca haki za stówę i więcej powinna pójść z torbami, bo to robienie łacha z klientów.
    3. Odnośnie łańcucha – naprawdę nie czujecie w nogach różnicy? Jeszcze na single speed można od biedy machnąć ręką, ale przy przerzutkach to jest 1-2km/h prędkości podróżnej mniej. Wbrew pozorom łańcuch na kółeczkach przerzutki ma przekichane. Ostra zmiana prędkości i przegięcie lewo-prawo-lewo – to się czuje jeśli brakuje oliwki.

    4. Za krótki pancerz przy kierownicy? Machnąłbym na to ręką, w gruncie rzeczy nie jeździsz z kierownicą skręconą na 90st, nie?

  2. 1) Zużyty suport, źle zaciśnięty zacisk siodełka, zużyta obręcz 2) Zbyt luźna linka blokady mechanicznej 3) Tak, ma wpływ na prędkość, ze względu na to że suchy łańcuch wytwarza tarcie, które spowalnia

  3. Czy łańcuch naoliwiony czy nie – to nieważne…ważne, żeby był dobrze napompowany – wtedy rowerek śmiga aż miło🤣🤣. Najbardziej podobała mi się ta odwrócona kierownica w romecie. Specjalistów w Polsce nie brakuje! Ale że właściciel się nie zorientował….wystarczyło spojrzeć na dowolny rower z przerzutkami.

  4. 1) Myjka samochodowa z proszkiem
    2) DOKŁADNE wypłukanie wodą (też na myjce samochodowej)
    3) Smar w sprayu z teflonem na łańcuch pionowo tak żeby nadmiar leciał pod rower (nie w kasete)
    4) Pokręcić i wytrzeć (ostatni krok mamy taki sam)

    Chcecie to hejtujcie ale ja nie jeżdże wyczynowo i w zupełności mi taki zabieg wystarcza do następnego mycia roweru.

  5. hej
    1. którkie pancerze, klocki hamulcowe, siodełko, krzywy hak
    2. luzna linka blokady
    3. oczywiście że łańcuch ma wpływ na szybkość, nie naoliwiony, suchy dużo gożej się rozpędza

  6. Mam urwane dwie przelotki w ramie stalowej. Są jakieś przelotki montowane na opasce zaciskowej, czy pozostaje tylko spawanie??
    Obecnie jeżdżę na trytytkach, ale chciałbym to zrobić "ładniej".

  7. Szajbajk , powiedz Ty mi proszę w jakiej kwocie mogę kupić dobry rower aby jeździć do pracy i z powrotem (10-15km max na jednej tracie) dla osoby 180 cm i ważącej 110 kg (tak zrzucam cały czas wagę) nie pytam o rowery typu ferrari a taki który będzie sensownym wyborem na kilka lat

  8. 1. a. Krótkie pancerze
    b. Złe zaciśnięty zacisk sztycy siodełka
    c. Głośny suport
    2. Luźna linka blokady mechanicznej
    3. Nie naoliwiony łańcuch ma wpływ na rozpędzanie się na rowerze więc ma wpływ na prędkość.

  9. 10 zloty na klocki przy sobie nie ma sknera od meridy heh no ta po co zmieniać metalem o metal tez wychamuje 🤣🤣🤣🤣😂😂😂 Ogólnie świetna akcja szkoda ze u mnie w mojej miejscowosci nie ma takich akcji zabulić trzeba było heh Jak to mówią jak dbasz tak masz !!!

  10. 1. Krzywy hak przerzutki, niewłaściwa długość pancerza linki, odwrócona kierownica.

    2. Słabo naciągnięta linka blokady.

    3. Trochę tak/trochę nie. Na pewno wolniej będziemy się rozpędzać, gdyż suchy łańcuch będzie gorzej się kręcił i stawiał większe opory. Ale jednak nie wpłynie to na osiągnięcie maksymalnej prędkości, np. przy jeździe z górki gdyż ją powinniśmy osiągnąć tak czy siak, po prostu w późniejszym momencie.

  11. Kurde usłyszałem ze jeździsz na rzepakowym Haha, ja teraz na wyjazd zapomniałem smaru do łańcucha i tez tak sobie jem obiad patrze na oczko z tłuszczu i mówię beng rzepakowy mam przecież, No i potwierdzam działanie Haha

Dodaj komentarz

Zadzwoń!