Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Dwie zalety, jedna wada – krótko i szczerze o elektrycznym składaku FIIDO D11.



Szybciej, taniej, zdrowiej i bardziej eko!
Zastąp auto w zatłoczonym mieście takim wynalazkiem 🙂

Kod rabatowy: GKB517S https://szajbajk.com/31TyU4w

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

34 thoughts on “Dwie zalety, jedna wada – krótko i szczerze o elektrycznym składaku FIIDO D11.

  1. Cześć, czy kierownica w tym rowerze ma regulację wysokości? Mam 185 cm wzrostu i szukam takiego małego poręcznego składaka, ostatnio miałem okazję 'przymierzyć' xiaomi mi smart electric ale po wyciągnięciu siodełka pod mój wzrost, kierownica która nie ma regulacji została lekko mówiąc trochę za nisko… 😛 co było dość niewygodne. Jaki max wzrost szacujesz na w miarę wygodną jazdę tym rowerem? Dzięki i pozdrawiam

  2. 4:40 taki rower to pewnie da się przeprogramować jak hulajnogę Xiaomi M365 Pro. Hulajnoga ma "350W" silnik, ale od 2 lat jeżdżę z mocami do 1080W (Eco – 480W, D = 880W, S = 1080W) …. i bateria dalej 99% po naładowaniu. Te 250W to umowne. Może już ktoś zhakował firmware np na 800W.

  3. @szajbajk Mam być może takie głupie pytanko ale od niedawna mam szosę na starszych klamkomanetkach SORA przystosowanych pod 3 blaty z przodu, kwestia jest taka że mam 2 blaty. Nigdzie nie mogę znaleźć jak to ustawić/wyregulować help :(((

  4. Cześć Szajbajk. Daje ten komentarz zupełnie nie zwiazany z filmem. A ze to jest nowy film uznalem ze czytasz komentarze. Ogladam twoje filmy ale nie wszyskie. Te techniczne to są dla zawodowych kolarzy. Ja takim nie jestem choc "sporo jeżdżę *
    Interesuje mnie ogólnie zagadnienie turystyki rowerowej. Czyli pokonanie ponad 100km na dobe nie jeżdżąc kolarzòwą po asfalcie na plaskim. Mam mtb i moj teren jest pofaldowany.Czyli wiesz o co chodzi.
    Czy mógłbyś opowiedziec cos o takim zgadnieniu jak głową muru nie przebijesz.._ gdzie grubas jedzie 100km.._ gdzie koleś ktory cwiczy na siłowni zsiada z roweru po pierwszej gorce.._gdzie szkeletory prawie bez mięśni wykrecaja po 150km…I ja jeżdżąc 60-70km 2 razy w tygodniu czuje sie dobrzre a gdy prubuje 100km padam na ryj i nastepnego dnia jestem dętka. Choc w miare jeżdżę regolarnie.
    Waze ok 110kg , moi znajomi z silowni ok 70 i80kg.
    To jak to jest z tym rowerowaniem. Czy musze zchudnac a moi koledzy przytyc zeby pojechac na wycieczke rowerowa?

  5. Dobrze że mam do pracy tylko 7km i jazda najzwyklejszym rowerem to 20 minutek 🙂 a potem aby przebrać się w świeże ciuchy (co i tak w pracy robię) i mam spokój

  6. Łańcuch nie spada z tego blatu jak się najedzie na jakiś próg/zjedzie z krawężnika ;D? Nie ma chyba narrow-wide, a do tego Tourney no za mocno tego łańcucha nie napina.

  7. ZA 3,500pln kupicie rower z 1000wat w tylniej piaście. Używkę z OLX lub allegro. Lub zestaw do konwersji waszego roweru za 2500pln z Aliekspres. Rower do każdego suva i kombi wchodzi cały po złożeniu foteli. Zamiast składać rower składasz fotele w aucie. Trochę małe koła na nierówności.

  8. szczerze slaby ten rower wyglad fajny skladany maly poreczny natomiast niski moment obrotowy oraz co za tym bedzie szlo pod wiatr nawet z manetka rower nie wicisnie wiecej jak 20 km moze mniej a i bateria bedzie znikala w oczach nalezy pamietac zawsze w przypadku rowerow elektrycznych pojemnosc baterii moc i moment silnika oraz miec na uwadze warunki zimowe oras generalnie wietrzna pogode pozdrawiam 🙂

  9. jeszcze jedna wada brak błotników czy obecnie producenci (mający wieloletnie doświadczenie w produkcji rowerów ) nie przewidują że tym rowerem mogę chcieć jechać do pracy w deszczu lub śniegu i nie muszę mieć ubrudzonych pleców i nóg. I kolejna wada brak bagażnika do zamontowania sakwy tu znowu producenci nie wiedzą że do pracy zabiera się śniadanie, sprzęt dokumenty i nie muszę tego wieźć w plecaku ?. Po prostu dramat jak dzisiaj są produkowane te rowery co ma mnie skłonić do zakupu tego roweru ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!