Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

#3 O silnikach elektrycznych w ebike'ach.



Jeżeli masz więcej pytań to zapisz się do naszej grupy na FB:
https://www.facebook.com/groups/188683444969185

Zapraszam do mojego sklepu: https://www.ebiker.pl

W rowerach elektrycznych montowanych może być kilka rodzajów silników. Każdy z nich cechuje się innymi parametrami oraz właściwościami – przekonaj się, jakimi.

Kontakt: konrad@ebiker.pl

Śledź nas w mediach społecznościowych:
https://www.facebook.com/ebikerpl
https://www.instagram.com/ebikerpl/

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

24 thoughts on “#3 O silnikach elektrycznych w ebike'ach.

  1. Ale opowiadasz bzdury. To dziala tylko w jedna strone. Czyli do silnika 1000 w mozesz podac np 250 lub 500 wat ale do silnika 250 war niemozesz podac 500 lub 1000 wat poniewaz musialbys zasilic go dwukrotnie lub czterokrotnie wiekszym napieniec przez co prad bwdzie wiekszy i silbik sie spali. Zobacz tez jakiej wielkosci jest silnik 250 a 1000 wat wiec nieopowiadaj bzdur i poucz sie troche elektryki

  2. Witam chciałem kupić swojego pierwszego eBika. Budżet 6 tys. max. Znalazłem Zundapp z801.
    Niemiecka firma z tradycją produkującą od 104 lat motory i rowery. Wydaje się być solidny lecz zastanawia mnie silnik w tym Zundapp z801 z momentem obrotowym zaledwie 35 Nm. W innych rowerach widziałem pod 100 Nm a przynajmniej 60Nm. Czy 35 Nm to nie za mało? Reszta konstrukcji wydaje się być rozsądna jak na pierwszy eBike. Czy łatwo będzie mi potem przerobić go na mocnieszy moment obr jeśli okaże się za słaby? Czy nie ma sensu taka przeróbka? Czy może lepszym rozwiązaniem będzie od nowości poszukać coś w granicach 80 /100 Nm?

  3. Taka mała uwaga, jednostki się odmienia, watów, woltów, amperów etc. Przykład co lepiej brzmi: 100 herc (hertz) czy 100 herców (hertzów). Po drugie straty na przewodzie związane są z prądem przez niego przeplywajacym, za mały przekrój przewodu i duży prąd prowadzą do jego nagrzewania, gdyż każdy przewód charakteryzuje się swoją impedancją ( jeżeli chodzi o straty to bierzemy pod uwagę jedynie rezystancję, pomijając Xl i Xc).
    Ogólnie fajny film o silnikach rowerowych. Pozdrawiam

  4. Hamowanie regeneracyjne – bardzo śmieszne – w czasie jazdy łączny czas hamowania ile wynosi? 5 minut? 10 minut? w czasie kilku godzinnej przejażdżki i jak myślisz ile ten akumulator zostanie naładowany? w 0.01% czy to ma na pewno zwiększyć zasięg?? podłączysz do gniazdka ładowarkę na 10 minut o ile wzrośnie zasięg? 2km czy 3? BZDURY… choć sporo ciekawych informacji… silnik zastosowany w tym zestawie o ile się nie mylę posiada szczotki i plastikowe przekładnie żywotność taka sobie tym bardziej że nie ma czujnika temperatury i silnik gorący spowoduje gwałtowne i przyspieszone zużycie przekładni… bezpiecznik termiczny?? po przekroczeniu temperatury rozłączy układ napędowy i tyle dymaj na pedałach jeśli dasz rade a odjechałeś 40 km poza miejscem swojego zamieszkania… czy silnik bez zasilania generuje dodatkowy opór przy pedałowaniu tego jeszcze nie wiem… prawdę powiadasz liż dalej…

  5. ile przewodów leci z silnika do sterownika w silniku 3fazowym ? Czy każdy sterownik podejdzie do silnika 250W ? Co trzeba jeszcze podłączyć do sterownika oprócz silnika i baterii? Tego jeszcze nikt nie powiedział!

  6. Silniki w korbowodzie mają jeszcze jedną zasadniczą wadę o której tu nie wspomniano mianowicie ciągną za łańcuch więc bardziej zużywają nasz napęd czyli właśnie ten łańcuch i zębatki.W rowerach z silnikami w kołach napęd jest zużywany tylko od nacisku naszych nóg a więc o wiele wolniej tym bardziej że większość pracy wykonuje za nas silnik tak więc my już nie musimy tak mocno cisnąc jak w tradycyjnym rowerze.

  7. Dziękuję bardzo ciekawy vlog. Jestem osobą niepełnosprawną poruszam się na rowerze napędzanym na ręce – handbike . Myślę w jaki sposób mógłbym zelektryfikować swój wózko-rower. Problem jest spory bo ze względu na budowę. Są gotowe przystawki elektryczne do wózków ale ich cena powyżej £ 1.800!

  8. Biorąc pod uwagę to co powiedziałeś na koniec filmu, oraz wyniki testu S1000(SL) i S2000 to czy nie jest tak, że obecny zestaw S1100 (ten standardowy, ciężki) i zestaw S2000 to jest to samo? A przy okazji zapytam, chociaż jestem przed lekturą :)(bo planuję przerobienie roweru, ale trekingowego) czy ten zestaw S1100 z przekładnią planetarną jest bardziej usterkowy? Wiem, że jest głośniejszy to mi nie przeszkadza, ale te kółeczka plastikowe to już nie wyglądają tak solidnie jak w ciężkim zestawie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!