Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

Serwis roweru – Przegląd piasty – łożyska na kulkach



Przegląd typowej, prostej piasty zbudowanej w oparciu o kulki oraz stożki na przykładzie tylnej piasty Shimano – całkowity demontaż i montaż krok po kroku.

Nasze www: http://www.onthebike.com
Nasz FB: http://www.facebook.com/onthebikecom

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem.

25 thoughts on “Serwis roweru – Przegląd piasty – łożyska na kulkach

  1. Dominiku ta ochronna uszczelke podwaza sie lekko i wtedy wyciaga kulki mi czysci wraz z uszczelka. Po za tym bebenek trzeba by wymieniac za kazdym razem gdy ma luz a to koszta prawie nowej piasty wiec lepiej rozkrecic wyczyscic i nalozyc gesty smar co pozwoli zniwelowac troche luz czasem tez warto wlozyc nowe kulki bo czest sa wytarte czem wlasnie skutkuje to luzem na bebenku

  2. Mam problem z samoczynnie odkręcającymi się kołami ( stałą osiom ) w rowerze. Zastosowałem loctite klej do śrub i po pewnym czasie znowu puściło! Koło ponownie zaczyna się luzować po jeździe na wertepach, tam gdzie wpada w drgania. Mam praktycznie ten sam objaw co w tym wpisie gość opisał.– https://przemyslenianieznanegosportowca.pl/porownanie-i-test-dwoch-rowerow-hardtail-bh-expert-5-2-vs-trek-procaliber-6-7-samoistne-odkrecanie-sie-osi-kola-rowerowego/

    Co jest i co mam dalej zrobić? Napiszcie jakąś radę, dajcie rozwiązanie bo jak we wpisie zaczynam tracic zaufanie do swojej maszyny…

  3. Witam. Filmik jak zwykle maksymalnie treściwy i bez zbędnego gadania:)

    Mam problem-zagwostke:

    Zostało mi bardzo mało miejsca między nakretka kontrujaca a końcem oski. Po obu stronach. W sumie może milimetr – ze 2 zwoje gwintu dosłownie. Wymienialem os i kupiłem identyczna długość.
    1. Czy można tak jeździć? Nie wypadnie mi koło?
    2. Czy lwia robote robią właśnie wspomniane nakrętki kontrujace z zebami?
    3. Chyba ze wiesz jaka jest minimalna odległość na końcu oski?
    Dodam że jest szybkozamykacz.
    Czy konusy są za duże? Rower to Giant Cannon 300 26 cali. Sytuacja tylko na przednim kole

  4. a co zrobić jak koło jest bliżej lewej strony ramy, przestrzenie miedzy koło – rama nie są równe, da się jakoś ustawienie koła przesunąć na osi, tzn. bardziej w prawo?

  5. cześć.

    Trochę odgrzebuje kotleta ale nie wiem gdzie zadać takowe pytanie: Chcę wymienić piastę tylną w swoim trekkingu 28 cale. Koło tylne dostaje swoje bo roweru używam do jazdy po mieście często z sakwą na zakupy i przyczepką dla dziecka. Chcę wymienić na maszyny. Skłaniam się ku Novatecowi. Piasta ma być wieczna – tylko wymiana/serwis (samodzielnie) łożysk.

    1. Czy opłaca się inwestować w piastę na 4 łożyskach maszynowych czy wystarczy ta z dwoma łożyskami (sporo tańsza)?
    2. Czy łożyska maszynowe w bębenku są możliwe do wybicia?
    3. Czy polecisz konkretny model (na 4 łożyskach znalazłem: D042SB oraz starszy model F062SB)?

    Dane techniczne: oś 135 mm QR, stalowy bębenek 8 rzędowy, 36 otw., V-break.

  6. Bardzo szczegolowy, pomocny film.
    Mam teraz luz w piascie i boje sie rozebrac. Nie wiem czy jest w ogole sens to robic skoro i tak nie mam lozysk do ewentualnej wymiany? Chyba ze przyczyn luzu w piascie moze byc wiecej? Mam zwykly rower miejski, z tylu koszyk, Podejrzewam, ze luz powstal wskutek stawiania do koszyka ciezkich zakupow.

  7. Cześć. Orientujesz się może czy jest do dostania miska/bieżnia prawa piasty tylnej, czyli ta która chowa się w bębenku I jest odkrecana aby rozebrać bębenek? Bębenek chyba srama, podstawowy model na kulki. Potrzebuję też podkładki dystansowej pod tą bieżnię która reguluje luz w bębenku po jego skreceniu.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!