Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.
Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.
Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.
Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.
Dodatkowo w ofercie naszej firmy posiadamy ponad 300 różnych usług oraz wykwalifikowanych serwisantów którzy naprawiają 7/24h, wymieniają, regenerują, serwisują sprzęt i świadczą dla was usługi budowlano remontowe, elektryki, hydrauliki, ślusarza, wymiany i naprawy bram i zamków tzw. złota rączka!
Może coś jeszcze masz do naprawy lub wymiany?
Doświadczenie:
Lokalizacja Obsługiwana:
Kontakt Bezpośredni
Elektryk Serwis Dom & Mieszkanie, Maszyny, Bramy, Drzwi, Naprawy Sprzętów
Warszawa oraz: Piaseczno, Konstancin Jeziorna, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Józefów
Filmik super. Mam jednak wątpliwości co do kolejności podłączenia ładowarki do baterii. Zakupiłem rower niezłej marki i w instrukcji jest tak: A. Włóż wtyczkę ładowarki do wyjścia akumulatora , a następnie podłącz kabel
ładowarki do gniazda sieciowego.
B. Kiedy światło ładowarki świeci się na czerwono oznacza to, że akumulator jest w
trakcie ładowania . Kiedy światło czerwone zmieni się na zielone oznacza to, że
bateria jest w pełni naładowana.
C. Po zakończonym ładowaniu odłącz najpierw kabel z gniazda sieciowego, a
U mnie tak miałem w tamtą zimę…przychodzę w marcu a bateria 0% i ładowarka wcale jej nie chce ładować …okazało się że ktoś wsadził BMS z bluetooth i mimo że rower w październiku naładowałem to bluetooth cały czas pożerał prąc dość szybko ,w zimę remont w domu i nawet w weekendy nie było czasu się przejechać…a z wiosny zaskoczanie .I bateria na serwis wylutowali bms na zwykły i ożywili pakiet 48V.
@bikerator Co myślisz o zamontowaniu silnika bafang 500w z sterownikiem 750w na przodzie roweru ? (nie mam możliwości dać go z tyłu a nie chce mieć mida )
Nie mam elektryka, trochę się bawię ogniwami 18650 i jednej rzeczy nie rozumiem. To nie jest tak, że BMS jest na sztywno spięty z baterią i działa/czuwa non-stop? Mam ścianę z ogniw i między szeregi wbudowane woltomierze i czasem zerkam gdy nawet nie ma produkcji i większego obciążenia. Nominalne napięcie to 3,7V, a do przechowywania to bym zalecał nie więcej niż 3,85V Dodatkowo sprawne ogniwa mają bardzo niski poziom samorozładowania. Sam gdy po 12 latach rozebrałem baterię ze swojego laptopa to nadal na ogniwach było po 3V. Od dawna się zajmujesz tematem więc przynajmniej by było niestosowne bym wątpił w to co mówisz nie przejeżdżając w życiu nawet metra na elektryku. Dziękuje z góry za wyjaśnienie.
Czyli widzę zmiana w sposobie zimowania baterii, bo wcześniej byłeś zwolennikiem rozładowania do napięcia nominalnego. Ja również stosuje metodę doładowywania bateri na full, ale by ładowarka odpaliła, to nie muszę kręcić kołem ani jeździć. Mam baterię 52V (14s), według wskazań wyświetlacza ładuje się ona równo do 59V. Po zakończeniu ładowania przez ok. 2 godziny pracuje balanser w bms i zbija napięcie do 58,6V. Ważne by w tym czasie nie odłączać ładowarki, bo balansowanie ustanie i napiecia nam nie zbije. Po całym procesie rower sobie stoi około 3 tygodni do miesiąca… po tym czasie napięcie spada nieznacznie do około 58,5V i znowu doładowuję akumulator. Samo ładowanie trwa około 10 minut + te 2h na balansowanie.
Dziekuję za bardzo użyteczny film zwracający uwagę na ten problem . Dla chcących pokombinować taki pomysł: Energia teraz droga więc można z baterii wyprowadzić prąd np. do naladowania UPSa, innego akumulatora lub innego odbiornika… 🙂
"Rozjazdy cel," przy stosowaniu BMS? To co to za BMS? Zadaniem BMS jest m.in. wyrównanie napięć między ogniwami przez odbiór ładunku od tych z wyższym napięciem i przetransferowanie tego ładunku do ogniw o niższym napięciu (co generuje też jakieś tam straty). Generalnie wszystkie ogniwa będą mieć zawsze takie samo napięcie i to bez względu na to czy z baterii korzystasz czy nie korzystasz. Gdyby tak nie było, to stosowanie BMS byłoby pozbawione sensu.
Ja zimą też jeżdżę ale mniej. W lutym już bywa 10 C i słoneczko czasami. Idealne warunki. Elektryka wolę zimą bo nie pozwala się spocić jak szczur na podjazdach przy zimnie. Latem raczej na szosówkę bez wspomagania się przesiadam.
Dobry materiał…pozdrawiam 🖐️😎
Filmik super. Mam jednak wątpliwości co do kolejności podłączenia ładowarki do baterii. Zakupiłem rower niezłej marki i w instrukcji jest tak:
A. Włóż wtyczkę ładowarki do wyjścia akumulatora , a następnie podłącz kabel
ładowarki do gniazda sieciowego.
B. Kiedy światło ładowarki świeci się na czerwono oznacza to, że akumulator jest w
trakcie ładowania . Kiedy światło czerwone zmieni się na zielone oznacza to, że
bateria jest w pełni naładowana.
C. Po zakończonym ładowaniu odłącz najpierw kabel z gniazda sieciowego, a
następnie z akumulatora.
U mnie tak miałem w tamtą zimę…przychodzę w marcu a bateria 0% i ładowarka wcale jej nie chce ładować …okazało się że ktoś wsadził BMS z bluetooth i mimo że rower w październiku naładowałem to bluetooth cały czas pożerał prąc dość szybko ,w zimę remont w domu i nawet w weekendy nie było czasu się przejechać…a z wiosny zaskoczanie .I bateria na serwis wylutowali bms na zwykły i ożywili pakiet 48V.
Bikerator a w jakiej kolejności odłączyć ładowarkę po naładowaniu baterii?
Super filmik akurat na czasie posiadam baterie litowa pierwszy raz wiec zrobię tak jak w opisie to dzisiaj .dziękuję pozdrawiam.
Łapa leci👍
I oglądam😁
No dobrze, ale nie powiedział pan jakie ma znaczenie kolejność podłączania ładowarki. Dlaczego najpierw wtyk do gniazdka a potem do baterii?
👍👍
Po co bateria w rowerze ?!
Jeśli nie chce ci się pedałować na rowerze tzn że nie powinieneś go mieć.
Kup sobie motor.
@bikerator Co myślisz o zamontowaniu silnika bafang 500w z sterownikiem 750w na przodzie roweru ? (nie mam możliwości dać go z tyłu a nie chce mieć mida )
Pozdro 👍👍👍
Siema Siema
Witam i pozdrawiam 🙌👍
Podobno poniżej +5 st C nie wolno ładować akumulator litowo jonowy. Trzeba najpierw go ogrzać żeby ladować
Super firmik.👍
Dzień dobry
Zapewne masz rację Artur, co do baterii. Ja raczej nie będę musiał tak kombinować. Jeżdżę cały rok 😁 Pozdrawiam Serdecznie 👍
Nie mam elektryka, trochę się bawię ogniwami 18650 i jednej rzeczy nie rozumiem. To nie jest tak, że BMS jest na sztywno spięty z baterią i działa/czuwa non-stop? Mam ścianę z ogniw i między szeregi wbudowane woltomierze i czasem zerkam gdy nawet nie ma produkcji i większego obciążenia. Nominalne napięcie to 3,7V, a do przechowywania to bym zalecał nie więcej niż 3,85V Dodatkowo sprawne ogniwa mają bardzo niski poziom samorozładowania. Sam gdy po 12 latach rozebrałem baterię ze swojego laptopa to nadal na ogniwach było po 3V. Od dawna się zajmujesz tematem więc przynajmniej by było niestosowne bym wątpił w to co mówisz nie przejeżdżając w życiu nawet metra na elektryku. Dziękuje z góry za wyjaśnienie.
Czyli widzę zmiana w sposobie zimowania baterii, bo wcześniej byłeś zwolennikiem rozładowania do napięcia nominalnego.
Ja również stosuje metodę doładowywania bateri na full, ale by ładowarka odpaliła, to nie muszę kręcić kołem ani jeździć. Mam baterię 52V (14s), według wskazań wyświetlacza ładuje się ona równo do 59V. Po zakończeniu ładowania przez ok. 2 godziny pracuje balanser w bms i zbija napięcie do 58,6V. Ważne by w tym czasie nie odłączać ładowarki, bo balansowanie ustanie i napiecia nam nie zbije.
Po całym procesie rower sobie stoi około 3 tygodni do miesiąca… po tym czasie napięcie spada nieznacznie do około 58,5V i znowu doładowuję akumulator. Samo ładowanie trwa około 10 minut + te 2h na balansowanie.
Ja bym radził włączać tempomat na okolo 20 km/h tj. żeby rozładowywać baterię…
Filmik petarda – wszystkie rozsądne porady zawarte w jednym filmie, serdecznie pozdrawiam. 🙂 12:39 – Mamo Mamo! choinka się pali.
– Nie mówi się: choinka się pali, tylko: choinka się świeci.
– Mamo, ale tam się wszystko świeci 🔥🔥🔥 Obrus i firanki też 🙂
Dziekuję za bardzo użyteczny film zwracający uwagę na ten problem . Dla chcących pokombinować taki pomysł: Energia teraz droga więc można z baterii wyprowadzić prąd np. do naladowania UPSa, innego akumulatora lub innego odbiornika… 🙂
ale zepsułeś rower !!!!!! tymi naklejkami,
miałeś tak fajnie ze smakiem pomalowane, wszystko pod kolor… ehhh ;P 😉
"Rozjazdy cel," przy stosowaniu BMS? To co to za BMS? Zadaniem BMS jest m.in. wyrównanie napięć między ogniwami przez odbiór ładunku od tych z wyższym napięciem i przetransferowanie tego ładunku do ogniw o niższym napięciu (co generuje też jakieś tam straty). Generalnie wszystkie ogniwa będą mieć zawsze takie samo napięcie i to bez względu na to czy z baterii korzystasz czy nie korzystasz. Gdyby tak nie było, to stosowanie BMS byłoby pozbawione sensu.
Dzień dobry
Ja zimą też jeżdżę ale mniej. W lutym już bywa 10 C i słoneczko czasami. Idealne warunki. Elektryka wolę zimą bo nie pozwala się spocić jak szczur na podjazdach przy zimnie. Latem raczej na szosówkę bez wspomagania się przesiadam.
Cenne informacje, dzięki serdeczne i pozdrawiam.
Czekając na wizytę u lekarza chętnie obejrzę 👌😊