Po co się męczyć- 3 sztuczki, które ułatwiają wymianę dętki w rowerze
Wiosna w pełni, sezon w pełni – widać to na ulicach, widać w sklepach rowerowych i widać po tym, czego najcześciej poszukujecie w internecie. Wymiana dętki rowerowej, zmiana opony, zdejmowanie opony – to hasła, które wpisujecie wyjątkowo często.
Poradników o tym, jak zmienić dętkę w rowerze jest dużo – dlatego my dzisiaj zajmiemy się kilkoma sztuczkami, które pomogą Wam uniknąć najczęstszych błędów przy zmianie rowerowej opony i sprawią, że będzie to proste (i szybkie).
Po więcej rowerowych filmów zapraszam na swój drugi kanał Bikeshow.cc:
https://www.youtube.com/bikeshowcc
Dołącz do grup fanów kanału na Facebooku :
https://www.facebook.com/groups/1606940372774784/
Po jeszcze więcej rowerowych emocji zapraszam Was na swój Instagram: www.instagram.com/jjpiatkiewitz
Jeśli podobają Wam się moje filmy i chcecie wziąć udział w realizacji moich kolejnych projektów, zapraszam do wsparcia na Patronite – https://patronite.pl/jjpiatkiewicz
Instagram https://www.instagram.com/dobrerowery
Wszystkie moje treningi dostępne są wraz z mapami na
https://www.strava.com/athletes/4094495
Zachęcam wszystkich do subskrybcji i udostępniania kanału. Dajmy się zauważyć na YouTube i po prostu – rozwijajmy się dalej!
#kolarstwo #trening #rowery #rowerowo #wyścigi
Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.
Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.
Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.
Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.
Ja używam zwywac do hamulcy w sprayu żeby Opona łatwiej wskoczyła.
A gdzie talk 🙂 ?
wszystko gucio wyjaśnione.oooo yeee 👌😁
Ubić to sobie możesz konia a nie koło. Co za amatr
Dzisiaj pierwszy raz w życiu samemu dętkę wymieniałem w rowerze no namęczyłem się nieźle, ale jestem dumny z siebie, trochę zabawne, bo bez problemu wjeżdżam na magurkę wilkowicką, hrobaczą łąkę rowerem, a dopiero teraz pierwszy raz w życiu dętkę wymieniałem :).
Patent z Ludwikiem jest genialny 😉 dałeś fajną radę która bardzo ułatwia, zwłaszcza zakładanie szosowych opon 😉
wielkie dzięki, bo jedna ze 'sztuczek' właśnie uratowała mnie przed narastającą frustracją. hehe. dzięki i pozdrawiam.
Potwierdzam, opony których nie mógłem założyć Schwalbe Hurricane, po poradniku w końcu założyłem bez łyżek, chodzi o technikę a nie siłę, pamiętajcie o odpowiednim oświetleniu, żeby widzieć a nie w ciemnej piwnicy 😁
Czy to możliwe żeby kilkakrotnie łatana dętka była przyczyną bicia koła? Obręcz mam nową, idealnie wycentrowaną, a oponę używaną ale w dobrym stanie..
Witam mam pytanie czy można założyć dętkę 27.5 do koła 26????
Ja używam talku do środka opon czy to dobrze czy źle ?
Tak proste jak rypanie,gdy się wie jak to idzie😅
Jedno pytanie – a co zrobić jak jest problem z pierwszym etapem, kiedy opona ciężko schodzi z rantu? Mam cholernie ciasne vittoria, przy których zawszę muszę się napocić przy tym etapie i nie schodzą one tak łatwo samymi palcami :/
Naprawdę dobry film.To oczywiste …ale jakże ważne super 👍
Sam się sobie dziwię, jak mogłem mieć opory przed dętkami z wentylem presta.
Dobrym sposobem na znalezienie niewidocznego kolca, itp który przebił dętkę jest przejechanie kłębkiem waty po wewnętrznej stronie opony. Zahaczone włókna pokażą „sprawcę”.
Szukanie przebicia raczej radze inaczej zrobic — juz przy zakladaniu opony nalezy na wysokosci wentyla tak ulozyc opone, aby wypadal napis. Przy sciaganiu nie krecimy opona, zdejmujemy detke, znajdujemy miejsce przebicia i wracamy do opony — poniewaz wiemy gdzie wypadal wentyl, wiec dokladnie wiemy, w ktorym miejscu nastapilo przebicie. Jest to o tyle lepsze, ze daje gwarancje znalezienia problemu, moze to byc naprawde niewielki okruch szkla lub metalowa drzazga.
Dzięki, może w końcu podejmę wyzwanie 🙂
Siema, może zrobisz odcinek o narzędziach jakie warto mieć do serwisowania własnego roweru lub rozebrania . I jakie polecasz za rozsądną cenę. Pozdrawiam
Jest jeszcze jedna bolączka – czasami się zdarza, że nowa opona ma jakieś drobne wystające druciki i one mogą przecierać dętkę. Można przejechać z 30 km nim dętka się przetrze. Taka złośliwość już dwa razy mnie spotkała. Raz Schwalbe, a ostatnio panaracer… A te układanie dętki na mniejszym ciśnieniu to dobre . Postaram sobie zapamiętać…
Mam szybkie pytanie, niezwiązane z tematem filmu. Który rower wybrać kross earth 1.0 czy kross soil 1.0 z 2016r? Byłbym wdzięczny za krótkie uzasadnienie. Pozdrawiam
nie wiem jak bez łyżek miałbym wymienić dętkę w oponie 25c/28c, z łyżkami to była męka w domu xD
Spoko materiał, a może jakiś materiał o zakładaniu owijki. Bo takiego nerwa jak przy owijaniu kiery nie miałem przy żadnej z opon 😂Pozdro
Będzie może film poświęcony dla akcesoriów dla roweru?
Najgorsze jest ściągnięcie a potem założenie tylnego koła. Zawsze upypram się łańcuchem
Dobrze jest przed zdemontowaniem opony zaznaczyć albo zapamiętać w którym miejscu był wentyl, żeby później miejsce przeklucia dokładnie sprawdzić, bo luźna opona na pewno nam sie przesunie na feldze , a nie zawsze jakiś kolec lub szkiełko będzie widoczne