Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

3 wady i 3 zalety przeróbki własnego roweru na elektryczny. Prawda o rowerach hybrydowych.

Kupiłem rower Cannondale Bad Boy oraz poniższy zestaw do konwersji:
https://www.e-biker.pl/pl/p/Zestaw-do-konwersji-roweru-Rapid-MID250/39

Jakie są moje wnioski z takiego zabiegu?

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

35 thoughts on “3 wady i 3 zalety przeróbki własnego roweru na elektryczny. Prawda o rowerach hybrydowych.

  1. mam bafanga 250 , napęd przód i blokadę softu. w Stanach wszystko jest odblokowane w Nederlandach niestety nie..zakup nowego lcd odblokowanego to 144e ale są inne piny …sic

  2. przeróbka na chińskim zestawie z gównolitu dorównuje cenom rowerów elektrycznych używanych więc gdzie tu sens? plus do tego zakup roweru…
    plus do tego masakryczny wygląd i plontanina kabli…

  3. Szajbajku , masz podobne podejście do mojego, co oryginał to oryginał wygląda schludnie. Niestety przeróbka nie wygląda już tak estetycznie chodź byśmy nie wiem jak starannie ułożyli przewody . Tylko cena cena cena :/ Za fajnie wyglądajacy rower elektryczny 10 patoli trzeba wysmarkać . Ja mam swojego Crossa na pełnym Deore i szkoda mi go sprzedać i dumam czasem czy nie przerobić go własnie na rapida ( koszt cos 5 tysiakow ) .

  4. Gdyby nie cena gotowych rowerów, a nawet samych zestawów do samodzielnego przerobienia zwykłego roweru na e-bike to ja już dawno bym takowego posiadał. Świetna sprawa właśnie na dojazdy do pracy. Jeździ szybciej i człowiek się tak nie spoci jak świnia przed pracą.

  5. No fajny film, dużo istotnych informacji. Dałbym Ci łapkę w górę, ale nie mogę. Nie wesprę nikogo, kto dzisiaj będzie używal haseł o ekologii. Mi też nie odpowiadają kopcące diesle i inne takie, jednak ludzie muszą żyć. Gospodarka musi produkować. Właśnie EU wykombinowała całkowity zakaz samochodów spalinowych (oprócz małoseryjnych pojazdów luksusowych), a rowerem nie każdy pojedzie, nie w każdej sytuacji, nie o każdej porze roku. To już jest wojna z rozsądkiem, więc nie wesprę nikogo, kto na tej wojnie staje po tamtej stronie. Na filmie widać w tle twój samochód. Czy też z niego zrezygnujesz? Pozdrawiam serdecznie, jednak lajka nie dam.

  6. Mam niewydolność serca potrzebuje taki układ do przemieszczania się w mieście. Wjazdy pod górkę bo po prostym starać się chce jeździć normalnie. Pytanie najmniejszy silnik najmniejsza bateria jaki to będzie koszt. Nie potrzebuję zasięgu 100km (tylko wyjazd z dzieciakami i żona na piknik okazyjnie max 50km)

  7. Gotowy elektryk 5k, czyli masz cały rower na gotowo który jeździ i istnieje. Natomiast wg Ciebie wydając 3500zl za zestaw DIY plus te 400zl w serwisie za montaż plus koszt zakupu roweru to obawiam się że wychodzi drożej niż 5k…

  8. Witam chciałem kupić swojego pierwszego eBika. Budżet 6 tys. max. Znalazłem Zundapp z801.
    Niemiecka firma z tradycją produkującą od 104 lat motory i rowery. Wydaje się być solidny lecz zastanawia mnie silnik w tym Zundapp z801 z momentem obrotowym zaledwie 35 Nm. W innych rowerach widziałem pod 100 Nm a przynajmniej 60Nm. Czy 35 Nm to nie za mało? Reszta konstrukcji wydaje się być rozsądna jak na pierwszy eBike. Czy łatwo będzie mi potem przerobić go na mocnieszy moment obr jeśli okaże się za słaby? Czy nie ma sensu taka przeróbka? Czy może lepszym rozwiązaniem będzie od nowości poszukać coś w granicach 80 /100 Nm?

  9. Ja osobiście wolę rower standardowy, ot najzwyklejszy rower za 1500 zł a przejechał ze mną już tysiące kilometrów, dobrze konserwowany na zimę i sprawdzany na bieżąco odpłaca się nienaganną jazdą, a i dobrze robi na spadek masy ciała i pomaga w ćwiczeniu mięśni nóg, elektryki też spoko wyglądają ale mnie osobiście nie urzekły, jeśli potrzebuję szybko gdzieś się dostać wsiadam na skuter 😀

  10. Niby fajnie niby spoko ale w błocie utarzac się nie da .o baterię trza chuchać i dbać jak o noworodka w deszczu.jak napęd na tył zabierz klucze i w plecaku druga oponę .jak na środek korby to też klucze bo lubi się wypinać co nieco 😉

  11. Zastanawiam się, skoro podczas montażu i tak gwarancja na ramę poszła. Mogłeś pójść o krok dalej i schować okablowanie w ramie nawiercajac kilka otworów… Efekt końcowy bylby znacznie bardziej estetyczny.

  12. Jako mechanik serwisant rowerowy to powiem tylko tyle, że to bez sensu męczyć się z mocowaniem i przeróbką np ramy by ten silnik zamontować bo łatwiej i szybciej jest po prostu zamontować tylne koło z silnikiem. A pod baterię na ramę proponuję podłożyć przykleić specjalną matę antystatyczną a nie oklejać taśmami. Dodatkowo aby schować i zabezpieczyć kable wystarczy zainstalować opaski termozgrzewalne.

  13. Jestem osobą niepełnosprawną mam marzenie by pojechać z moimi córeczkami (9 i 4 lata) i żoną na rowerową wycieczkę niestety jedynie jest to możliwe na rowerze elektrycznymi, gdyż mój stan zdrowia pogorszył się. Jaka jest cena takiego roweru?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!