Loading…

Mechanik do Rowerów Warszawa

Mobilny Mechanik do Rowerów w Warszawie
Kontakt

250W vs 10 000W ⚡ [Legalny vs Nielegalny?!]



Legalny AtomX od BH Bikes vs Nielegalny evSpark z Gniezna⚡⚡⚡
W tym odcinku będziemy niszczyć sztuczne podziały które powstają w naszej elektrycznej społeczności. ↓↓ 𝐖𝐢ę𝐜𝐞𝐣 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐜𝐣𝐢 ↓↓

Tylko łącząc siły możemy faktycznie wpływać na elektryfikację Polski!
Trzymajcie się i zapraszam na kanał by obejrzeć cały materiał
💪😎👍

Chcesz wiedzieć więcej co u mnie? Wpadaj na:
▶️ IG: https://www.instagram.com/tabanarowerze/
▶️ FB: https://www.facebook.com/tabanarowerze

Zapytania o współpracę: tabanarowerze@gmail.com

⭐️ OSZCZĘDZAJ NA ZAKUPACH ⭐️

✅ 5% rabatu na zestawy do konwersji i inne części z NEXUN.pl
https://nexun.pl/zestawy-do-konwersji
Kod Rabatowy NEXUN: wpisz 👉 tabanarowerze 👈

✅ 5% rabatu na baterie od MGVOLT
https://mgvolt.pl/
Napisz na e-maila: rabatMGVolt@gmail.com
Kod Rabatowy MGVOLT: wpisz 👉 tabanarowerze 👈

✅ Budżetowe e-bike’i na Geekbuying
Link do sklepu: https://bit.ly/3PvgldQ

Na geekbuying kupisz z gwarancją takie modele jak:
FIIDO, HIMO, ENGWE, ELEGLIDE, BEZIOR i inne
Przed zakupem obejrzyj moje recenzje i co sądzę o chińskich elektrykach ⚡
Link do recenzji: https://bit.ly/3sHKNYJ

👉 Chcesz przetestować rowery firmy BH Bikes?
Zainteresował Cię fabryczny Atom X?

Kontakt do Michała:
CENTRUM TESTOWE –TRUSKAW/Kampinos koło WARSZAWY
+48 608100631, mail. m.jozefowski@bhbikes.com
strona: www.sportproject.bike

SALON MOUNTREME – JASIENICA
+48 606780781, info@mountreme.pl
strona: www.mountreme.pl

======================================

Muzyka w tym odcinku:

ROTOR – Sechs (full Album 2018)

#bhbikes #bh #ebike

Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.

Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.

Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.

Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.

Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.

43 thoughts on “250W vs 10 000W ⚡ [Legalny vs Nielegalny?!]

  1. Fajnie jest zobaczyć takich ludzi jak Wy .
    Ale w cieniu tej waszej pasji widać ten wycięty las który nie rośnie ale leży. Smutne to jest ze nikt z tym nie walczy .Pozdrawiam serdecznie

  2. Pytanko czy takim nielegalnym można było by jechać drogą rowerową oczywiście bezpiecznie, lub poboczem drogi?
    Tak żeby przedostać się do miejsca w którym już bez problemu można było by poszaleć

  3. Amortyzator zachowuje sie jak pletwa rekina "czyli sila która idzie od tylnego kola nie przechodzi na RAJDERA…Po prostu praca tylnego kola jest taka naturalna" ??? WTF Czy kto moze mi to wytlumaczyc ? Nie znam sie nna rekinach ani na rowerach , ogladam material i nic nie kminie.

  4. A i porównał bym to poprostu do pójścia do lasu by postrzelać z wiatrówki , przerobionego na ostrą pistoletu gazowego i kałasznikowa. Uważaj byś nie był w zasięgu tych dwóch ostatnich.

  5. Tu nie chodzi o hejtowanie. Tu chodzi o legalność i czyny zabronione i odpowiedzialność karna za używanie pojazdu w przestrzeni publicznej stwarzającego zagrożenie zdrowia i życia ludzi i niszczenie zasobów lasu. 10.000 Wat? Za to przepraszam powinno być poprostu więzienie . Dzieci, starcy piesi czy nawet inne pojazdy są zagrożone. Las jest przestrzenią publiczna więc….

  6. Rok później. Bosh ma już moc 85nm. Bateria 625WH. Nie dogoniła BH 😉 Kawałek o łańcuchu to bajka. Łańcuch wyciąga sie jak gupi. Żadnego porównania z analogiem. Sam jeżdżę na trzech łańcuchach i po 1100km wszystkie już maja 0,50 czyli wymiana. Oby Shimano wprowadziło prawdziwa a nie pseudo grupę napędową do eBike bo wymiany zabiją cenowo. Oczywiście nie wspominam nawet o non stop krzywym haku tylnej przerzutki i wyrywaniu przerzutki przy zbyt nieostrożnej jeździe. Fajnie jest ale technologia nadal raczkuję.

  7. Rozumiem gdyby takie pojazdy kupowali seniorzy wiadomo starość nie radość i muszą się wspomagać. Młody facet za te pieniądze może sobie kupić ciekawy motocykl i wtedy będzie można mówić o prawdziwych emocjach z jazdy

  8. Za chwilę rząd wprowadzi takie ograniczenia, że wszystkie te wynalazki znikną szkoda bo Polacy to bardzo innowacyjny naród. Inna sprawa że coś co ma takie moce to już nie ma nic wspólnego z rowerem ale to już innym temat. Nic tylko wspierać twórczą inicjatywę rodaków.

  9. Monster bike jednak nie dla mnie. W górach trzeba jednak bunnyhopa czasem zrobić, na bardzo stromym zjeździe zarzucić tyłem żeby wykręcić na switchbacku itd.

    W BH za to oczarował mnie sposób wyciągania baterii super to wygląda.

    To za to czego nie rozumiem w elektrykach, że niektórzy producenci dają stromy kąt główki ramy. W rowerach do cięższego terenu ze skokiem 150< powinno być wg mnie zawsze poniżej 66 stopni, a w elektrykach powinno się jeszcze bardziej wypłaszczyć ten kąt by zyskać na stabilności takiego napędzanego kloca. Ja bym celował w 64 stopnie.

  10. ten pomaraczowy, tak powaznie wyglada, oprocz kierownicy, nie mozna cos z Aliexpress postawic za 100 zl? Wyglada zalosnie, trzeba bylo z kolazowki jeszcze kierownice postawic, no na serio beton na maksa chlopaki.

  11. Ja polecam jak najszybciej wszystkim uniezależniać się od niepotrzebnych wydatków i od państwa !
    Na początek od tak podstawowych rzeczy jak źródła wody czy energii. U mnie instalacja fotowoltaiczna idzie jak burza! Przy zwrocie na poziomie 5 lat , żałuje, że wczesniej nie miałem możliwości pozbycia się tak uciążliwego "kredytu" jakim jest rachunek za prąd. Moja fv kosztowała mnie 3500 zł za 1 kW przy pełnej instalacji. Jak dobrze policzyłem, a na pewno 😛 ( Możecie mnie sprawdzić, jak jest jakiś spec z matematyki) To Zwrot w skali roku mam na POZIOMIE 20 %.
    Na chwile obecną, firma która wykonała mi usługę nie zmieniła Ceny, lecz przypuszczam, że za jakiś czas to zrobią .
    POZA tym po co płacić "kredyt" (rachunek za prąd) jak można za to mieć własną energie.

  12. Za 10 lat strach bedzie wejsc do lasu kabackiego kamponowskiegon czy innego w ktorym szalec na sciezkach beda ebajkarze, na zwyklym fulli dawno temu musialem ostro zwalniac np pod otwockiem zeby grzyniarzy o spaxerowiczow nie rozjezdzac i nie stresowac a co dopiero fdy po takim lesie ktos bedzie lecial 50 km/h a za nim 8 innych wspanialych, dziki z lasu pouciekaja

Dodaj komentarz

Zadzwoń!