Więcej rowerowej szajby? BOOM: http://szajbajk.pl/
Rowery i części w najlepszych cenach?
WIELKA WYPRZEDAŻ: http://tidd.ly/a60a97ae
Pobrane z Youtube Naprawa Rowerów – Konserwacja i Naprawa Rowerów – Najlepszy Sklep Rowerowy w Warszawie | Dojeżdżający do pracy, który pracuje jako mechanik rowerowy. Fachowa konserwacja i naprawa rowerów. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Najlepszy serwis rowerów elektrycznych w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy, a także pracuje jako naprawa rowerów. Rowery są poddawane specjalistycznym pracom konserwacyjnym i naprawczym. Serwis rowerów elektrycznych. Mobilny Serwis Rowerowy. Największy serwis rowerów elektrycznych w całej Warszawie.
Danie klientom możliwości dostarczenia ich rowerów elektrycznych bezpośrednio pod ich drzwi. Oferujemy konserwację rowerów elektrycznych, a także naprawy, serwis i ocenę rowerów naszych klientów. Pod uwagę wzięto Warszawę i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami, który specjalizuje się w rowerach elektrycznych. Zapewnienie alternatywy dla usługi roweru elektrycznego „od drzwi do drzwi”. Zajmujemy się konserwacją, naprawą, serwisem i przeglądami rowerów elektrycznych. Warszawa i tereny bezpośrednio ją otaczające. Mechanik z uprawnieniami specjalizujący się w rowerach elektrycznych. Serwis Rowerowy Warszawa | Mechanik do Rowerów z Dojazdem. Profesjonalny serwis rowerowy Serwis e-bike Mobilny Serwis Rowerowy. Naprawa rowerów elektrycznych Warszawa.
Serwis rowerów elektrycznych z opcją door to door. Naprawiamy, serwisujemy, przeglądamy i konserwujemy rowery elektryczne. Warszawa i okolice. Mechanik rowerów elektrycznych z dojazdem. Mechanik rowerowy, który również dojeżdża do pracy w najlepszym warszawskim warsztacie rowerowym. Rowery są fachowo serwisowane i naprawiane. Wypożyczalnia rowerów elektrycznych. Usługa transportu rowerów. Najlepsze miejsce na naprawę Twojego roweru elektrycznego w Warszawie.
Osoba, która dojeżdża do pracy rowerem i zarabia na życie naprawiając rowery. Profesjonalny serwis i naprawy są dostępne dla rowerów. Wypożyczanie rowerów elektrycznych. Wygoda mobilnego sklepu rowerowego. To czołowy warszawski serwis rowerów elektrycznych.
Klienci mogą otrzymać swoje nowe rowery elektryczne prosto pod drzwi. Oprócz naprawy, serwisowania i oceny rowerów naszych klientów zapewniamy również konserwację rowerów elektrycznych. Pod uwagę wzięto miasto Warszawa i najbliższe okolice. Technik z uprawnieniami specjalizujący się w motocyklach elektrycznych. Oferuje wygodną alternatywę dla konwencjonalnej dostawy rowerów elektrycznych. Zajmujemy się tuningiem, naprawami, serwisowaniem, przeglądami i ocenami rowerów elektrycznych. Stolica Polski i jej okolice. Ekspert, uprzywilejowany mechanik, który koncentruje się na motocyklach elektrycznych.
Related
40 thoughts on “Jak zlokalizować i pozbyć się trzasków w rowerze. Strzelający napęd, zacisk sztycy itd. DIY”
A czy nowy napęd , łańcuch może hałasować ? Czy pin w lancuchu może hałasować?
Mi też pomogło otwarcie i zamknięcie samozamykacza na tylnym kole, a u kolegi podobnie było tylko, że na przednim kole. Najgorsze, że dźwięk dobiega gdzieś z między nóg i ja poświęciłem 2 godziny by wyczyścić i posmarować pastą anti-size gwintów suportu, pedałów i przeserwisowaniu samych pedałów (korba z zębatkami spawana). Jednakże przynajmniej mam dokładnie ogarnięty napęd.
Nowy rower prosto ze sklepu. Każdye naciśnięcie pedału powodowało "stękanie". Otworzyłem zacisk tylnego koła w Scott Aspect, dokręciłem śrubkę 1/4 obrotu i zamknąłem. I w końcu PRZESTAŁ STĘKAĆ. Myślałem, że to suport, bo tak się wydawało na ucho. DZIĘKUJĘ Panu!
Dzięki Tobie udało się rozwiązać problem. Po wymianie dętki w tylnym kole zaczęło coś stukać. Myślę – to pewnie przerzutki przy zdejmowaniu koła coś się rozregulowały. No i bawię się z tym i dalej stuka. Przerzutki chodzą idealnie i dalej stuka. Słucham skąd ten dźwięk i myślę na 100 % cos w supporcie. Potem obejrzałem Twój film i zmniejszyłem siłę zacisku tylnego koła. Jak ręką odjął. Jaki byłem szczęśliwy że nie musiałem dotykać supportu!
Pytanie laika ten smar 6:00 to miedziany ? O ile dobrze widzę w 12:50 smarujesz nią mufę, gdzieś czytałem żeby elementów aluminiowych nie smarować smarem miedzianym bo wchodzi w reakcję czy coś. Prawda czy fałsz ?
Te łożyska można otworzyć szereg uszczelniaczy tunelowych i gumowych a w środku bierznis i wianek wszyto z wyczuciem można zmieniać zmtowac prostu ściągacz z śrob miałem kilka starych wkładów metoda prób i błędów da się z wyczuciem pozdro
byłem przekonany że w moim KTM to suport. więc wymieniłem i dalej coś "cyka". sprawdzałem siodełko, ramę czy nie pęknięta gdzieś, czy coś nie ociera, czy śruby nie poluzowane, luzowałem tylne koło i znowu zapinałem i chociaż czytałem że to mogą byc pedały to wydawało mi się to mało prawdopodobne. a jednak. popsikałem wd40 żeby się upewnić i przestało cykać ale czuć że chyba łożysko dogorywa więc pora na wymianę. w sumie cieszę się że to nie rama bo ważę 120kg 😁
U mnie to nie korba ani napęd bo wymieniałem cały co to może być nie mogę tego zlokalizować. Nawet pedały mam też nowe. Wymieniłem korbę deore suport łańcuch xt kaseta xt
u mnie poza strzelajacym otworem zamykajacym posladki po wypiciu biaka strzela cos na linii siodlo sztyca w momencie kiedy siadam otworem zamykajacym posladki na siodle jak rowniez kiedy go z niego podnosze w trakcie jazdy… jaki sposob na tego typu usterke pan sugerujesz ??
U mnie regularnie co obrót korba cos strzelało przy mocniejszym pedałowaniu. Okazało się, że był to pedał i co więcej wystarczyło go odkręcić, i przykręcić ponownie.
"kocham cie" SzajBajk ! po 1:30 oglądania naprawiłem, oczywiście popuściłem zacisk koła i w ogóle koło zaczęło się lepiej obracać i już nic nie strzela! Dzięki Ci wielkie 🙂 a już miałem support kupować i do tego specjalny klucz jeszcze żeby swój odkręcić, bo mam BB-MT800…
Smarowanie zębatki w miejscach styku z pająkiem jest błędem. Połączenie śrubowe śrubami luźnymi (nie pasowanymi) tarczy zębatej z ramionami pająka jest połączeniem działającym na zasadzie tarcia. Polega ono tym że zadaniem śrub jest wywołać taki docisk pomiędzy elementami łączonymi aby siła tarcia pomiędzy materiałem tarczy i pająka była większa od siły poprzecznej wywołanej momentem obrotowym na korbach. Śruby zatem nie przenoszą obciążeń poprzecznych tylko wzdłużne. Takie połączenie jest obliczane przy założeniu że powierzchnie dociskane są suche, że nie ma na nich smaru, smar bowiem zmniejsza tarcie pomiędzy elementami łączonymi co jest niepożądane. I w ten sposób (bez smaru) należy dokonywać montażu tych elementów.
A czy nowy napęd , łańcuch może hałasować ?
Czy pin w lancuchu może hałasować?
Mi też pomogło otwarcie i zamknięcie samozamykacza na tylnym kole, a u kolegi podobnie było tylko, że na przednim kole. Najgorsze, że dźwięk dobiega gdzieś z między nóg i ja poświęciłem 2 godziny by wyczyścić i posmarować pastą anti-size gwintów suportu, pedałów i przeserwisowaniu samych pedałów (korba z zębatkami spawana). Jednakże przynajmniej mam dokładnie ogarnięty napęd.
Trzaski dobiegały z korby / suportu.
Wyczyszczenie samozamykacza od tylnego koła pomogło 🙂
Dziękuję za video !
Nowy rower prosto ze sklepu. Każdye naciśnięcie pedału powodowało "stękanie". Otworzyłem zacisk tylnego koła w Scott Aspect, dokręciłem śrubkę 1/4 obrotu i zamknąłem. I w końcu PRZESTAŁ STĘKAĆ. Myślałem, że to suport, bo tak się wydawało na ucho. DZIĘKUJĘ Panu!
Dzięki Tobie udało się rozwiązać problem. Po wymianie dętki w tylnym kole zaczęło coś stukać. Myślę – to pewnie przerzutki przy zdejmowaniu koła coś się rozregulowały. No i bawię się z tym i dalej stuka. Przerzutki chodzą idealnie i dalej stuka. Słucham skąd ten dźwięk i myślę na 100 % cos w supporcie. Potem obejrzałem Twój film i zmniejszyłem siłę zacisku tylnego koła. Jak ręką odjął. Jaki byłem szczęśliwy że nie musiałem dotykać supportu!
W moim przypadku strzela suport tzn lewe ramię pedału ma luz ale przykrecilem mocno i nadal to samo ;/
U mnie trzaski ustały po ściągnięciu pedałów i nasmarowaniu, wcześniej zmieniałem platformę na spd bez smaru.
A mi strzelały śrubki mocujące tylnie błotniki , a myślalem caly czas że to korba, albo sztyca…
Ja miałem trzaski i odkręciłem w końcu pedały i loctitte na gwinty i na rok z głowy
Pytanie laika ten smar 6:00 to miedziany ? O ile dobrze widzę w 12:50 smarujesz nią mufę, gdzieś czytałem żeby elementów aluminiowych nie smarować smarem miedzianym bo wchodzi w reakcję czy coś. Prawda czy fałsz ?
JAK W ROWERZE COŚ STRZELA , TO WIEDZ , ŻE COŚ SIĘ DZIEJE.
Ejbać Merca!
Jak bym chciał mieć stary górski z lat 90, bezawaryjny. Teraz ładne z widoku a wszystko cyka i trzeszczy.
Motyw z zaciskiem tylnego koła – bingo! Miałem poluzowany hak przerzutki, a rozbierałem suport i korbę już kilka razy 😉 Dzięki
ja mam pytanie bo gdy jadąc rowerem skręcam z większą prędkością mam takie tarcie m o metal w przedniej tarczy jak to wyeliminować ?
(wiem data ale nie wiem co zrobić jak jade to słysze piszczenie w tylnim kole) wie ktoś jak to naprawić?
13:26 – podobno korba nie powinna się az tak łatwo obracać
Te łożyska można otworzyć szereg uszczelniaczy tunelowych i gumowych a w środku bierznis i wianek wszyto z wyczuciem można zmieniać zmtowac prostu ściągacz z śrob miałem kilka starych wkładów metoda prób i błędów da się z wyczuciem pozdro
Umie strzelało siodełko dokręciłem je i strzelały pancerze gdy oparłem się wiekrza siła przy jazdze.
byłem przekonany że w moim KTM to suport. więc wymieniłem i dalej coś "cyka". sprawdzałem siodełko, ramę czy nie pęknięta gdzieś, czy coś nie ociera, czy śruby nie poluzowane, luzowałem tylne koło i znowu zapinałem i chociaż czytałem że to mogą byc pedały to wydawało mi się to mało prawdopodobne. a jednak. popsikałem wd40 żeby się upewnić i przestało cykać ale czuć że chyba łożysko dogorywa więc pora na wymianę. w sumie cieszę się że to nie rama bo ważę 120kg 😁
Jak rower jest na gwarancji to się w to bawić, czy dać do serwisu?
U mnie to nie korba ani napęd bo wymieniałem cały co to może być nie mogę tego zlokalizować. Nawet pedały mam też nowe. Wymieniłem korbę deore suport łańcuch xt kaseta xt
u mnie poza strzelajacym otworem zamykajacym posladki po wypiciu biaka strzela cos na linii siodlo sztyca w momencie kiedy siadam otworem zamykajacym posladki na siodle jak rowniez kiedy go z niego podnosze w trakcie jazdy… jaki sposob na tego typu usterke pan sugerujesz ??
Już płakałem, już serwis zamówiony, 600km i trzask w supporcie. Cyk popuścił tylna sztywna OŚ, mega trzask i bloga cisza.
Odpięcie samozamykacza tylnego koła i zapięcie jeszcze raz i wreszcie ciszaaaa, jazda znów jest przyjemnością i radością. 🙂
Strzela łańcuch przy pracy na zębatkach
Jeżeli mam rower na gwarancji to warto zrobić, wyczyścić samemu czy lepiej zlecić to na serwis?
A jakiś pomysł co to może strzelać skoro dopiero po 1h jazdy się hałas uaktywania?
U mnie okazało się, że „strzelały“ szprychy w tylnim kole
Ja miałem taką korbę i strzelało zawsze w jednym miejscu przy jeździe to wymieniłem na nową i wszystko działa xdd
Mi generalnie strzela tylni napęd.
U mnie regularnie co obrót korba cos strzelało przy mocniejszym pedałowaniu. Okazało się, że był to pedał i co więcej wystarczyło go odkręcić, i przykręcić ponownie.
Od wyborów słowo trzask źle mi się kojarzy
"kocham cie" SzajBajk ! po 1:30 oglądania naprawiłem, oczywiście popuściłem zacisk koła i w ogóle koło zaczęło się lepiej obracać i już nic nie strzela! Dzięki Ci wielkie 🙂 a już miałem support kupować i do tego specjalny klucz jeszcze żeby swój odkręcić, bo mam BB-MT800…
Mi strzela coś z przodu. Wymiana łożysk nie pomogła… O co może chodzić?
Ja mam problem założyłem nową korbe i lewe ramię jak dokreciłem śruba to lata
Niektórym w kolanie strzela;-P
Przecież śrub się nie smaruje, chyba że klejem anaerobowym…
Smarowanie zębatki w miejscach styku z pająkiem jest błędem. Połączenie śrubowe śrubami luźnymi (nie pasowanymi) tarczy zębatej z ramionami pająka jest połączeniem działającym na zasadzie tarcia. Polega ono tym że zadaniem śrub jest wywołać taki docisk pomiędzy elementami łączonymi aby siła tarcia pomiędzy materiałem tarczy i pająka była większa od siły poprzecznej wywołanej momentem obrotowym na korbach. Śruby zatem nie przenoszą obciążeń poprzecznych tylko wzdłużne. Takie połączenie jest obliczane przy założeniu że powierzchnie dociskane są suche, że nie ma na nich smaru, smar bowiem zmniejsza tarcie pomiędzy elementami łączonymi co jest niepożądane. I w ten sposób (bez smaru) należy dokonywać montażu tych elementów.
Co chwila na grupach rowerowych jest pytanie o trzaski z korby…